کد خبر: برنامه‌های-ستاد-گردشگری-برای-نوروز-99
۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۰۰

به گزارش خبرنگار شهری طبنا (خبرگزاری سلامت) مهرشاد کاظمی در نشست خبری مجازی با اشاره به برنامه‌های ستاد گردشگری تهران در ایام نوروز اظهار داشت: برنامه های این ستاد ذیل معاونت اجتماعی بر فضای مجازی متمرکز شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ما ازطریق سایت دیجی تهران و اینستاگرام مربوط به ستاد گردشگری عرضه خواهد شد، گفت: برنامه‌های بازدید مجازی موزه‌ها در این ایام انجام خواهد شد و تاکنون 13 موزه بحث بازدید مجازی آنها آماده شده و ظرف 48 ساعت آینده بارگزاری بازدید مجازی آنها انجام خواهد شد.

رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران ادامه داد: ممکن است چند موزه دیگر نیز به این لیست اضافه شود.

کاظمی با اشاره به اینکه تورهای مجازی برای عموم مردم قابل استفاده خواهد بود، افزود: در این تورهای مجازی شهروندان می‌توانند وسایل داخل این موزه‌ها را مشاهده کنند. این کار با محوریت آموزش انجام خواهد شد و مسابقاتی نیز مرتبط با تورهای مجازی در ایام نوروز برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به راه‌اندازی سامانه جامع گردشگری تهران اشاره کرد و گفت: مدت‌ها به دنبال راه‌اندازی این سامانه بودیم که فاز نخست آن ظرف دو روز آینده رونمایی و برای عموم مردم قابل دسترس خواهد بود.

رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران با بیان اینکه در فاز نخست این سامانه 350 خانه تاریخی تهران معرفی خواهد شد ، تصریح کرد: حدود 75 مکان تاریخی تهران شرح کامل آنها در سامانه قرار خواهد گرفت.

کاظمی با اشاره به انتشار پادکست یادآور شد: این پادکست‌ها هر شب ساعت 9 درباره تهران و اماکن تاریخی آن در 100 ثانیه و همچنین معرفی کتاب های تهران و بخش تهران در آینه سفرنامه‌ها منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha