کد خبر: برقراری-پروازهای-عتبات-عالیات-از-سمنا
۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۳۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیاوش امیرمکری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در سفر به استان سمنان که با همراهی غلامرضا رستمیان مشاور اجرایی در امور فرودگاه‌ها و مصطفی صفائی معاون عملیات فرودگاهی صورت گرفت، از پروژه‌های عمرانی فرودگاه مرکز استان بازدید و با نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیرمکری در این بازدید، فراهم شدن امکان اعزام و پذیرش سالانه ۲۰۰ هزار مسافر در این فرودگاه با تکمیل پروژه ترمینال اصلی و محوطه ایرساید و لندساید و اخذ مجوز مرز هوایی برای راه اندازی پروازهای عتبات عالیات را مورد تاکید قرار داد.

 وی پس از این بازدید، در نشستی با حضور گلرو نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، مقامات و مسئولین استانی و شهرستانی شرکت کرد.

 در این جلسه، شجاعی مدیر فرودگاه شهدای سمنان گزارش کاملی از اقدامات صورت پذیرفته در این فرودگاه ارائه داد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در این نشست ضمن قدردانی از پیگیری‌ها و زحمات مدیر و کارکنان فرودگاه سمنان، از مسئولان استان در خصوص تکمیل پروژه‌های تاسیسات سوختگیری و ساختمان هواشناسی درخواست همکاری کرد.

امیرمکری در ادامه سفر به استان سمنان با آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، نماینده ولی فقیه ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، بر برقراری پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه مرکز استان تاکید کرد.

امیرمکری در این دیدار اظهار امیدواری کرد: با اخذ مجوز مرز هوایی فرودگاه و تکمیل پروژه ترمینال اصلی، برقراری پروازهای زیارتی از فرودگاه سمنان انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha