کد خبر: بخشی-از-کمبود-انبارهای-امدادی-برطرف-می
۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۳

به‌گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط‌عمومی سازمان امدادونجات، مهدی ولی‌پور ادامه داد: «حوزه‌ی لجستیک و آمادگی برای پاسخ‌گویی موثر در بحران‌ها مهم است. اگر ما بهترین‌نیروها را دراختیار داشته باشیم، اما پشتیبانی‌مان مناسب نباشد، عملیات موفقی نخواهیم داشت. لجستیک از اهمیت بالایی برخوردار است.»

وی مطرح کرد: «بر اساس بررسی وضع موجود در ستاد و استان‌ها گزارشی را آماده کردیم که در آن بر شارژ انبارها تاکید شده است. اعتبار مشخصی برای شارژ انبارها اختصاص داده شده است. به‌زودی بخشی از کمبود انبارها برطرف می‌شود. میزانی از اعتبار اختصاص داده‌شده به شارژ انبارها و میزانی دیگر در تجهیز ناوگان امدادی هزینه می‌شود. در گزارش دیگری هم به مشکلات منابع انسانی و دیگرکمبودهای حوزه‌ی لجستیک می‌پردازیم.»

رییس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: «باید روی تمرکززدایی در سازمان کار کنیم. خودروها و تجهیزاتی که لازم نیست را به استان‌ها بفرستیم.کمیته‌ای باعنوان «تحقیق و توسعه» در سازمان تشکیل می‌شود تا مواردی مثل بازنگری در دستورالعمل‌ها را دنبال کند. باید روش‌های سنتی را با فناوری‌ها و روش‌های نوین هم‌سان کنیم. در توزیع اقلام و تجهیزات باید تناسب بهتری برقرار شود. امکانات بر اساس حادثه‌خیزی منطقه و نحوه‌ی نگهداری توزیع شود. همچنین ضروری است که مبنای استانداردسازی کالاهای امدادی معین شود.»

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان امدادونجات، در این جلسه پرسنل حوزه‌ی لجستیک و آمادگی سازمان امدادونجات صحبت‌های خود را با رییس سازمان امدادونجات درمیان گذاشتند. مهدی ولی‌پور هم با تشکر از نقطه‌نظرات ارائه‌شده، عنوان کرد که در برنامه‌ریزی‌های پیش‌رو دغدغه‌ها را موردنظر قرار می‌دهد تا سطح رضایت‌مندی افزایش پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha