کد خبر: بایدن-ترامپ-را-برای-در-سرما-نگه‌داشتن
۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۳۷
بایدن ترامپ را برای در سرما نگه‌داشتن حامیان خود متهم می‎‌کند!
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، جو بایدن معاون پیشین رئیس جمهور روز چهارشنبه از ترامپ پس از تجمع صدها نفر از طرفداران رئیس جمهور در سرما در شب گذشته انتقاد کرد. اداره پلیس اوماها گفت که حدود 30 نفر به دلایل مختلف پزشکی تحت درمان قرار گرفتند. حداقل هفت نفر به بیمارستان منتقل شدند.

بایدن ترامپ را مقصر می‌شمارد...

بایدن در یک سخنرانی در ویلمینگتون،  قبل از اینکه رأی بدهد، گفت: صدها نفر از جمله افراد مسن آمریکایی و کودکان در دمای زیر صفر گرفتار شده بودند. چند نفر در بیمارستان بستری شدند. این تصویری است که تمام رویکرد رئیس جمهور ترامپ در قبال این بحران را به تصویر کشیده است. او عکس خود را می‌گیرد و سپس خارج می‌شود. تجمع ترامپ در فرودگاه اوماها کمی قبل از ساعت 9 شب به پایان رسید. حامیانی که برای ورود صف‌های طولانی و دمای پایین 27 درجه فارنهایت را تحمل می‌کردند، منتظر بازگشت اتوبوس‌های محدود به پارکینگ نزدیک به 3 مایل دورتر بودند. این سایت در ساعت 11:50 بعد از ظهر یا حدود سه ساعت پس از عزیمت Air Force One این حامیان را تخلیه کرد. بایدن گفت: او همه افراد را وادار می کند که از عواقب شکست خود در تهیه یک برنامه مسئولانه رنج ببرند. به نظر می‌رسد او خیلی به این موضوع اهمیت نمی‌دهد. و هرچه مسئولیتش بیشتر شود، بی‌پرواتر می‌شود. دیگر کافی است، زمان تغییر است. در بیانیه‌ای به یاهو نیوز، سامانتا زاگر، معاون وزیر مطبوعات ملی مبارزات انتخاباتی ترامپ گفت علت تاخیر  گسترده بودن جمعیت و همچنین بسته شدن جاده‌های محلی است.

ترامپ طرفداران خود را خیلی دوست دارد!

زاگر گفت: پرزیدنت ترامپ طرفداران خود را دوست دارد و شب گذشته از دیدار اوهاما بسیار هیجان زده شد. با وجود سرما، ده‌ها هزار نفر در راهپیمایی او حاضر شدند. به دلیل زیاد بودن جمعیت، ما به جای 15 اتوبوس معمولی 40 اتوبوس شاتل مستقر کردیم، اما بسته شدن جاده محلی و ازدحام ناشی از آن باعث تأخیر شد. ما همیشه در تلاش هستیم تا بهترین تجربه برای مهمانان را در رویدادهای خود ارائه دهیم و به ایمنی آن‌ها اهمیت می‌دهیم. بایدن-و-متهم-کردن-ترامپ در بیانیه بعدی، زاگر افزود که این کمپین چادر، بخاری، ژنراتور ، کاکائو داغ و گرمکن دستی را برای شرکت کنندگان در انتظار عزیمت فراهم کرده است. بیانیه مبارزات انتخاباتی ترامپ درباره حامیانی که پس از تجمع اوما در او گرفتار سرما شدند، می‌گوید بخاری، گرمکن دستی و کاکائوی گرم به آن‌ها داده شده است. - دیلن استابلفورد (stableford)

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha