کد خبر: بازیکنان-ترسو-به-درد-استقلال-و-پرسپولی
۲۴ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۲۶
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت صادق ورمزیار در خصوص دربی ۹۴ اظهار داشت: به نظر من بازی خوبی را مشاهده کردیم و در مجموع کمتر شهرآوردهایی با این کیفیت را مشاهده می‌کنیم. گل زودهنگام استقلال به زیبا شدن شهرآورد کمک زیادی کرد.
وی با اشاره به عملکرد ضعیف استقلال بعد از گل اول، ادامه داد: استقلال روی کاغذ شانس بیشتری برای پیروزی داشت اما چیزی که در این مسابقه تعیین کننده بود انگیزه بالا است. آبی‌پوشان بازی را خیلی خوب آغاز کردند اما دلیل عقب نشستن این تیم را بعد از گل اول نمی‌دانم.
پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اینکه فکری اعلام کرده بازیکنان بعد از گل احتمالا ترسیده‌اند، گفت: بازیکنان ترسو به درد استقلال و پرسپولیس نمی‌خورند. اگر استقلال عقب نمی‌رفت می‌توانست گل‌های بیشتری را به پرسپولیس بزند.
وی تصریح کرد: فکری باید در نیمه دوم از بازیکنانی که در حفظ توپ مهارت دارند استفاده می کرد. باید از فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان خیلی زودتر استفاده می کرد. دیاباته هفته قبل نشان داد از شرایط آرمانی به دور است و اگر قرار بود از او استفاده شود باید از دقیقه ۷۵ وارد زمین می شد.
ورمزیار اظهار داشت: احمد موسوی در نیمه نخست نیز چند پاس اشتباه داد و می توانست باعث شود در همان نیمه دروازه استقلال باز شود. بیرون آمدن موسوی تصمیم درستی بود اما باید به جای دیاباته یک بازیکن خلاق با مهارت حفظ توپ را به زمین می فرستاد.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد خط دفاع این تیم یادآور شد: خط دفاعی استقلال بسیار ضعیف کار کرد و باید خیلی سریع مشکل دفاعی تیم حل شود. فکری باید تعویض های خود را برای تقویت خط هافبک استفاده می کرد و به نظر من ورود دیاباته اشتباه بود.
ورمزیار در خصوص شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر خاطرنشان کرد: به تیم فکری بسیار امیدوار هستم و اگر از دارایی خود به بهترین شکل استفاده کند شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. بازیکنان خوبی در خط دفاع استقلال حضور دارند که باید روی آنها کار بیشتری شود.
این پیشکسوت فوتبال همچنین در خصوص درگیری‌های لفظی مدیران دو تیم پیش از شهرآورد ۹۴ اظهار داشت: دوستان بسیار محترمی وارد این بازی شدند که من پیشنهاد می کنم از حواشی فوتبال دوری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha