کد خبر: بازرسی-از-۳۲۵-واحد-صنفی-در-ایام-کرونا
۱۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۱۸

به گزارش گروه اقتصاد سلامتی خبرگزاری سلامت به نقل از شاتا، مهدی یحیایی در جلسه کمیته ارزیابی و نظارت ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضا برای خرید ماسک، محلول ضد عفونی و دستکش، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۲۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام پزشکی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و مقابله با تخلفات احتمالی این تعداد بازرسی از ابتدای فروردین ماه از واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام بهداشتی، داروخانه ها و تجهیزات پزشکی استان و با حضور دستگاه های مختلف از جمله تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، بهداشت و سازمان صمت صورت گرفته است که ۴۶ فقره پرونده تخلف تنظیم شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: این تخلفات اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت، احتکار و اخفاء و امتناع از عرضه کالا به ارزش ریالی بالغ بر ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال کشف که جهت بررسی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

یحیایی گفت: مردم عزیز شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را به خاطر بسپارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه، عرضه، فروش ونگهداری کالای قاچاق، فروش اجباری کالا وخدمات، عدم درج قیمت و.... را به این سامانه ارتباطی اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha