کد خبر: بازدید-معاون-وزیر-بهداشت-از-بیمارستان-2
۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۴۵
بازدید معاون وزیر بهداشت از بیمارستان تامین اجتماعی کرمان

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این بازدید، دکتر امین فخر مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان گزارشی از عملکرد مراکز درمانی سازمان در بحران کرونا ارائه کرد.

وی افزود: با وجود اختصاص 150 تخت از مجموع 545 تخت استان، در موج دوم کرونا تا ظرفیت 200 تخت به این بیماران اختصاص یافت.

وی در خصوص مدیریت هزینه ها در واحدهای بیمارستانی گفت: سرانه و الگوی مصرف ملاک های مهم در مدیریت هزینه های بیمارستانی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان ادامه داد: نیروی انسانی یک سرمایه مهم برای هر سازمانی است و همکاران ما در سطح استان حداکثر توان خویش را برای خدمت به بیماران بکار گرفته اند.

دکتر فخر بر تمرکز مدیریت درمان در نقطه تماس با مشتریان تاکید کرد و افزود: اجرای سیستم CRM در سال جاری دنبال می شود و سعی ما این است که در کوتاه ترین زمان خدمات به بیماران ارائه شود.

دکتر حمید رضا رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این بازدید، از همراهی و همکاری موثر بیمارستان‌های تامین اجتماعی بخصوص بیمارستان پیامبر اعظم (ص) با دانشگاه، تشکر و قدردانی کرد.

در پایان این بازدید، دکتر جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، ضمن قدردانی از خدمات انجام شده، قول مساعد جهت پیگیری مشکلات را داد و توصیه هایی برای ارائه بهتر خدمات بیان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha