کد خبر: اینستاگرام-به-قتلگاه-اعتقادات-جوانان
۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه‌ملت، موسی غضنفرآبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه، یکم تیرماه) مجلس شورای اسلامی، پس از ارائه گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره وضعیت مخابراتی کشور ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته وزارت ارتباطات چند سوال خطاب به وزیر ارتباطات مطرح کرد.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اقدامات مهمی در جهت توسعه و گسترش سرعت و پهنای باند اینترنت در کشور صورت گرفت، سوال این است آیا از این امکان استفاده خوب انجام شده یا بد؟ فضای مجازی و سرعت اینترنت اتوبان امنی برای ضد انقلاب و دشمنان ملت ایران به وجود آورد و بسیاری از جوانان ما در این اتوبان کشته و مجروح شدند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: اعتراضات به حق مردم، با تاخت و تاز ضد انقلاب با استفاده از همین فضا به مسیر کج رفت و خسارت های بسیاری را بر ملت ایران تحمیل کرد. آیا در این حوزه وزارت ارتباطات مسئولیت ندارد.

وی با انتقاد از عدم حمایت وزارت ارتباطات از پیام رسان های داخلی و حمایت از پیام رسان های خارجی، اضافه کرد: امروز اینستاگرام قتلگاه اعتقادات جوانان شده، چقدر از خانواده ها که به خاطر وجود این فضا متلاشی نشدند.

غضنفرآبادی افزود: فضای خانمان سوز، بی دینی، بی غیرتی، غرب گرایی و بی اخلاقی در پیام رسان های خارجی وجود دارد، چه کسی باید تهدیدها دراین فضا را برطرف کند. آقای وزیر ارتباطات آیا شما در این حوزه مسئولیتی ندارید؟

وی افزود: چه اصراری وجود دارد که پیام رسان های خارجی تقویت شوند، آیا شما به عنوان یک وزیر جوان و متدین نباید اقدامی صورت دهید، آیا از بیرون القائاتی به وزارت ارتباطات وارد می شود. انتظار ما از یک وزیر جوان و با اطلاعات و متدین این است که فضای مجازی کنترل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha