کد خبر: ایمنی-انبارهای-هیات-امنا-در-برابر-حریق
۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۲۲
ایمنی انبارهای هیات امنا در برابر حریق افزایش می‌یابد
 به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، در این جلسه واحد کیانی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: برای پیشگیری از آتش سوزی ابتدا باید طریقه انبارداری صحیح مد نظر قرار گیرد به این معنا که سیم‌کشی‌ها و لوله‌کشی‌ها کاملا استاندارد و اصولی باشند که خوشبختانه با بررسی‌هایی که نیروهای ما از انبارهای هیات امنا داشته‌اند بسیاری از اقدامات انجام شده است.
 وی افزود: در دوران بحران کرونا هیات امنا مواد ضدعفونی‌ کننده را برای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور تهیه و نگهداری می‌کرد بنابراین با هماهنگی‌های صورت گرفته تعدادی از نیروهای آتش نشانی ما در این نهاد حضور کامل داشته‌اند تا در صورت وقوع آتش سوزی بلافاصله اقدامات لازم را انجام دهند.
 معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه تاکید کرد: اما انچه که امروز حائز اهمیت بوده این است که این نهاد بخش قابل توجهی از تجهیزات و لوازم مصرفی را نگهداری می‌کند که برای بیماران حیاتی محسوب می‌شود بنابراین صرفا حضور نیروهای اتش نشانی کافی نیست.
 در ادامه دکتر محمد حسین  افجه‌ای، معاون فنی و بازرگانی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: خرید و تامین بخش زیادی از ملزومات استراتژیک مقابله با کووید 19 برای دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز بر عهد هیات امنا است لذا بنابر دستور رییس هیات امنا باید تمامی اقدامات لازم جهت حفظ و نگهداری آنها صورت گیرد.
 دکتر افجه‌ای ادامه داد: بخشی از انبارهای هیات امنا جهت دپوی استراتژیک در منطقه یاخچی‌آباد و شورآباد دایر هستند که امیدواریم با همکاری سازمان آتش نشانی ایمنی ‌های لازم در این انبارها نیز مورد بررسی و تحلیل اصولی قرار گیرد.
 معاون فنی و بازرگانی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خاطرنشان کرد: ما به صورت مجدانه پیگیر هستیم تا هرچه زودتر تدابیر ایمنی سازی با سازمان آتش نشانی صورت گیرد و حتی تخصیص اعتبار ویژه برای این کار در نظر گرفته شده است.
 گفتنی است در این جلسه واحد کیانی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به همراه تیم همراه و از هیات امنای صرفه جویی ارزی دکتر محمد حسین افجه‌ای، دکتر اسماعیل توحیدلو مشاور ریاست هیات امنا، مجتبی ترکمن مدیر واحد منابع انسانی و پشتیبانی و پوینده کریم پور رییس مناقصات و مدیر روابط عمومی هیات امنا حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha