کد خبر: ایران-کامبوج؛-تمرین-گلزنی-ملی-پوشان-بر
۱۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۸

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت)، تیم ملی فوتبال ایران ساعت 17 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم کامبوج می‌رود. حریف ملی‌پوشان ما یک تیم درجه سه در فوتبال آسیا محسوب می شود و همه انتظار یک برد آسان برای تیم ملی در این مسابقه را دارند. کامبوج در رده بندی فیفا در رده 169 است.

این تیم در آسیا هم روی پله سی و هفتم قرار دارد. پایین تر از تیم‌هایی چون افغانستان، مالدیو و نپال! قطعا چنین تیمی را باید حریف تمرینی ساده برای تیم ملی دانست. جوانان شایسته ایرانی با هدایت مارک ویلموتس بلژیکی می‌توانند در این مسابقه تمرین گلزنی کنند و خود را برای بازی سخت هفته بعد مقابل بحرین آماده کنند.

کامبوج البته تیم سختکوشی است که از سال 2013 تا 2019 در رده بندی فیفا 20 پله صعود کرده است و از رده 189 خود را به روی پله 169 رسانده است. تیم ملی ایران اما در رده بندی فیفا روی پله 23 جهان است و در آسیا هم هنوز در رده اول قرار دارد. تیم ملی در بازی اول با هنگ کنگ بازی تهاجمی را در دستور کار قرار داد و توانست با 2 گل این تیم را شکست بدهد. کامبوج یک باخت مقابل بحرین و یک مساوی با هنگ کنگ دارد.

ترکیب تیم ملی قطعا نسبت به بازی با هنگ کنگ تغییر خواهد کرد. سیدمجید حسینی دچار مصدومیت است و احتمالا به جای او مرتضی پورعلی گنجی در کنار حسین کنعانی زادگان در قلب دفاع قرار خواهد گرفت. علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی هم اصلا به تیم ملی دعوت نشده اند. با این شرایط به نظر می رسد تیم ملی در بازی با کامبوج با ترکیب زیر به میدان برود:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علی گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، احسان حاج‌صفی، احمد نورالهی، وحید امیری، کریم انصاری‌فرد و سردار آزمون

همه تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌روند در انتظار یک برد پرگل  در این مسابقه هستند.

در حال حاضر جدول گروه به این ترتیب است:

1- بحرین 4 امتیاز از دو مسابقه

2- ایران 3 امتیاز از یک بازی

3-عراق یک امتیاز از یک بازی

4- کامبوج یک امتیاز از دو مسابقه

5- هنگ کنگ یک امتیاز از دو مسابقه (فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha