کد خبر: ایران-با-قاتل-حاج-قاسم-سلیمانی-مذاکره-ن
۱۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۳۱

به گزارش گروه سیاسی  خبرگزاری سلامت به نقل از  خانه ملت، محسن پیرهادی در قالب توئیتی در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر امکان مذاکره بهتر پیش از انتخابات ریاست جمهوری، گفت: دونالد ترامپ گفته است تا انتخابات صبر نکنیم و الان امکان مذاکره بهتری وجود دارد.

وی ادامه داد: اولا غلط می‌کند کسی با قاتل حاج قاسم سلیمانی مذاکره کند، چرا که یادمان نمی‌رود ما با آمریکا پدرکشتگی داریم.

عضو هیات رئیسه یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا لا إله إلّا اللّه هم بگوید ما قبول نداریم چه رسد به حالا که دست از فساد و خونریزی برنمی‌دارد.

این واکنش درحالی مطرح شد که رئیس‌جمهور آمریکا پس از آزادی یک افسر آمریکایی در ایران، از تهران تشکر کرد و از مقامات کشورمان خواست برای توافق با واشنگتن تا انتخابات نوامبر منتظر نمانند./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا کیانفر ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
    1
    محسن پیرهادی نماینده تهران در مجلس توئیتید: غلط می‌کند کسی با قاتل حاج قاسم مذاکره کند. آقای پیرهادی، ترور سردار سلیمانی مانند حمله به کویر طبس که 3ماه قبل از تولد شما حادث شد عملیات مشترک جمهوری اسلامی و آمریکا بود. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی، 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی، با تشکر از توجه شما،