اهدای ۵۰۰۰ بسته سلامتی از محل مشارکت هموطنان در پویش نذر سلامتی/ پویش بزرگ پاندمی امید آغاز شد

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، در مراسم اهدای بسته های سلامتی که دوم آذرماه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، دکتر علیرضا زالی فرمانده مدیریت عملیات مقابله با کرونا اظهار کرد: در مرحله اول از محل کمک های مردمی پویش نذر سلامتی که به همت ستاد مقابله با کرونا راه اندازی شد ۵ هزار بسته سلامتی آماده توزیع ویژه اقشار محروم است.

وی جلب مشارکت مردمی را برای ارتقا سلامت و افزایش آگاهی را یکی از مهم‌ترین اهداف این پویش ذکر کرد و ادامه داد: مناطق کمتر برخوردار در حاشیه تهران و در ادامه سایر مناطق سراسر کشور تحت پوشش طرح نذر سلامتی قرار خواهند گرفت.

دکتر زالی ادامه داد: امروز  بیش از ۵ هزار بسته که شامل ۳۰۰ هزار عدد ماسک، ۵۰۰ هزار محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح، لوازم و اقلام بهداشتی در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده عملیات مدیریت مقابله با کرونا در تهران‌ از مشارکت سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی در این طرح خبر داد و افزود:با همیاری مراقبین بهداشتی و شناسایی محلات و نقاط آسیب پذیر این بسته ها توزیع خواهد شد.

دکتر زالی استمرار طرح پویش نذر سلامتی را خواستار شد و تاکید کرد: پویش بزرگ‌تری با نام پاندمی امید که برگرفته از مفهوم پاندمی  و سرایت پذیری فعالیت های خیر است در حال شکل گیری است.

وی توضیح داد: پاندمی امید با هدف ‌همکاری مردم و خیرین کلید خواهد خورد به این معنی که مردم با هر پتانسیل و صنف اجتماعی می توانند برای ارتقا سلامت و‌ ریشه کنی کرونا این طرح مشارکت کنند.

دکتر زالی با بیان این که تاریخچه آغاز پویش نذر سلامتی به روزهای آخر محرم برمی گردد خاطرنشان کرد: این پویش بر مبنای حرکتی خودجوش و بهرمندی از ظرفیت های مردمی شکل گرفته است.

 فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران تاکید کرد: تمامی اقلامی که امروز در بین مردم توزیع خواهد شد ماحصل کمک های مردمی است.

 وی در ادامه آغاز پویش پاندمی امید را استفاده از ظرفیت های مردم  مدار دانست و استمرار حمایت های مردمی و خیرین را برای قطع زنجیره کرونا خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امکان پیوستن شما شهروندان به پویش پاندمی امید از طریق کد دستوری  # *۷۳۳*۷۰۰نیز فراهم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha