کد خبر: اهالی-رسانه-روی-‌‎پرتال-سینماحقیقت
۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۰
اهالی رسانه روی ‌‎پرتال «سینماحقیقت» ثبت‌نام کنند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،شهنام صفاجو در تشریح چگونگی این ثبت‌نام اینترنتی اظهار کرد: اهالی محترم رسانه ابتدا باید وارد پرتال جشنواره سینماحقیقت به نشانی panel.irandocfest.ir شده و اطلاعات شخصی خود را وارد نمایند؛ پس از تکمیل این فرم اولیه، کلید ثبت‌نام را زده و از طریق صفحه پیشخوان پرتال روی گزینه‌ی «اهالی رسانه» کلیک کنند. در ادامه عنوان رسانه‌ای خود را انتخاب و تصویر معرفی‌نامه را بارگزاری کنند و با وارد کردن کد امنیتی، ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.

وی اضافه کرد: نتیجه ثبت‌نام نویسندگان و خبرنگاران رسانه‌ها و منتقدان سینما پس از بررسی و تایید روابط عمومی جشنواره به عنوان فعال رسانه‌ای حوزه سینمای مستند، از طریق پیامک و ایمیل اعلام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت یادآور شد: نمایش فیلم‌های منتخب جشنواره و برپایی کارگاه‌ها و مسترکلاس‌های تخصصی و نشست‌های نقد و بررسی فیلم‌ها و... از طریق پلت‌فرم‌های آنلاین و در فضای مجازی صورت می‌گیرد و همکاران محترم رسانه با ثبت‌نام روی پرتال جشنواره و تایید نهایی توسط روابط عمومی، می‌توانند از برنامه‌های مختلف سینماحقیقت استفاده نمایند.

*گفتنی است: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را به دبیری محمد حمیدی مقدم، از 18 تا 25 آذرماه 99 و با توجه به شیوع جهانی بیماری کووید 19 بصورت مجازی و نمایش برخط (آنلاین) برگزار خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha