کد خبر: انتصاب-نخستین-معاون-ورزش-بانوان-در-است
۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۴
انتصاب نخستین معاون ورزش بانوان در استان یزد
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان یزد شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور شریعتی مدیرکل معاونین، مسؤلین ستادی و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد برگزار و آزاده دهقان بعنوان معاون توسعه ورزش بانوان این اداره کل منصوب و حکم وی توسط مدیرکل به وی اعطا شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست با تبریک این انتصاب گفت: با توجه به تغییرات ایجاد شده در چارت سازمانی، معاونت توسعه ورزش بانوان ایجاد شده که با توجه به تعهد، تجارب و عملکرد قابل قبولی که خانم دهقان در زمان مسولیت بعنوان رئیس گروه ورزش بانوان داشته اند، وی به عنوان اولین معاون ورزش بانوان انتخاب و منصوب شده است.
شریعتی افزود : با این وجود انتظار می رود با برنامه ریزی بهتر و تلاش بیشتر شاهد اتفاقات خوبی در ورزش بانوان استان یزد باشیم.
وی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش بانوان ادامه داد: پتانسیل ها و ظرفیت های ورزش بانوان استان یزد به صورت ویژه و با یک نگاه دقیق علمی و برنامه محور، می تواند سهم بسزایی در کسب افتخارات در میادین آسیایی و جهانی برای ورزش کشور رقم بزند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: نگاه عدالت محور به توسعه ورزش بانوان از رویکردهای اداره کل ورزش و جوانان استان بوده و این امر در هر شهرستان یک سالن اختصاصی ویژه بانوان در نظر گرفته شده که امیدوارم در ادامه نیز با برنامه ریزی به این امر توجه بیشتری صورت پذیرد و هم در ورزش قهرمانی و هم همگانی شاهد ارتقا چشمگیری باشیم.
در این نشست آزاده دهقان معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد نیز به ارائه برنامه ها چشم اندازهای آینده ورزش بانوان استان پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha