کد خبر: افزایش-150-تخت-ویژه-بیماران-کرونایی-در-بی
۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۲۰:۳۷
افزایش 150 تخت ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان چمران

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی وزارت دفاع، دکتر سید محمد خراسانی در حاشیه رونمایی از نخستین دستگاه سونوگرافی بومی کشور ساخت متخصصان صنعت دفاعی  که با حضور جانشین وزیر دفاع انجام شد گفت: وزارت دفاع از همان بدو شیوع ویروس کرونا در کشور همپای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور  در کنار سایر نیروهای مسلح، از سرریز دانش دفاعی خود جهت طراحی و تولید کیت های تشخیص کرونا، انواع ماسک های فیلتردار و یونی، مواد ضد عفونی و ... استفاده کرد و توانست تمام وسایل و ابزار بهداشتی و درمانی مبارزه با ویروس کرونا را به تولید انبوه برساند.

وی با تقدیر و تشکر از حمایت های بی دریغ وزیر دفاع و مسئولان حوزه امداد و بهداشت این سازمان گفت:  بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران تا کنون خدمات فراوانی را به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده است و اکنون نیز در لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اختصاص ظرفیت های بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح به شبکه درمانی کشور جهت مقابله با ویروس کرونا، با افزایش 150 تخت، آمادگی هر چه بیشتر خود را جهت ارائه خدمات به مردم عزیز به منصه ظهور گذاشت.

خراسانی تأکید کرد: 2 سوله ورزشی با ظرفیت 400 تخت ویژه کرونا نیز برای شرایط  بحرانی به ظرفیت بیمارستان افزوده شد و انشاء الله تا ماه آینده نیز 70 تخت دیگر آماده بهره برداری خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha