کد خبر: افزایش-پایداری-شبکه‌-برق-و-کاهش-خاموش
۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۲۰

به‌گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "عادل کاظمی" از ایجاد قدرت مانور شهری بین دو فیدر امورهای ستارخان و روشنایی خبر داد و افزود: این پروژه به منظور کاهش انرژی توزیع نشده، کاهش خاموشی‌های مشترکان و افزایش پایداری شبکه انجام شده است.

وی اعتبار این پروژه را بالغ بر دو میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در این پروژه 350 متر کانال حفر و 100 متر لوله‌گذاری انجام شده و یک کیلومتر کابل 120 کیلوولت به صورت مونوفاز کابل‌گذاری شد.

به گفته‌ وی، نصب یک دستگاه تابلو فشار متوسط با سکسیونر قابل قطع زیربار، برکناری یک دستگاه پست هوایی 400 کیلوولت آمپر و احداث یک دستگاه پست هوایی 400 کیلوولت آمپر، حذف یک دستگاه پیلار فشار ضعیف، احداث و راه‌اندازی 3 فیدر فشار ضعیف و 2 فیدر معابر از دیگر اقدامات انجام شده در این پروژه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان تصریح کرد: ایجاد قدرت مانور شهری بین فیدر 9 ستارخان و یک ایده لو توسط امور برق ستارخان اجرایی شده و با بهره‌برداری از آن، شاهد افزایش ظرفیت ترانس موجود برای ایجاد فیدر، کاهش افت ولتاژ مشترکان و کاهش تلفات شبکه خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha