کد خبر: افزایش-بی-سابقه-شمار-مبتلایان-آمریکا-د
۵ تیر ۱۳۹۹، ۲۱:۵۸

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری سلامت به نقل از شبکه العالم،طبق آمار دانشگاه «جانز هاپکینز» شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا با روند صعودی مواجه بوده و به 2 میلیون و 380 هزار و 452 نفر رسیده است بنابر آمارهای این دانشگاه شمار جانباختگان نیز با افزایش 752 نفری به 121 هزار و 969 نفر رسیده است.

شبکه NBC بر اساس برآوردهای خود گزارش کرده، شمار مبتلایان آمریکا طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶.۳۵۸ نفر بوده که ثبت این تعداد از ۲۶ آوریل تاکنون بی‌سابقه است.

ایالت‌های نیویورک، نیوجرسی و کنتیکت، شهروندان آمریکایی ورودی از ایالت‌های با شمار بالای مبتلایان از جمله تگزاس و فلوریدا را به مدت دو هفته قرنطینه می‌کنند.

شرکت هواپیمایی «کانتاس» استرالیا اعلام کرد به‌دلیل ضرر و زیان ناشی از کرونا، ۶۰۰۰ نفر از نیروی کار خود را اخراج می‌کند.

چین ۱۹ مورد جدید ابتلا را شناسایی کرده که ۱۳ مورد آن مربوط به پکن است. چین ظرفیت آزمایش‌ کرونا را به ۳۰۰ هزار مورد در روز رسانده است.

در همین حال در استرالیا نیز به منظور مقابله با زنجیره جدید شیوع کرونا، ۱۰۰۰ نظامی استرالیایی به «ملبورن» مرکز ایالت ویکتوریا اعزام می‌شوند. شمار مبتلایان در ویکتوریا طی ۲۴ ساعت ۳۳ مورد اعلام شده که در دو ماه اخیر بی‌سابقه بوده است.

تعداد مبتلایان در برزیل نیز با افزایش ۴۰.۹۹۵ نفری به ۱.۱۹۲.۴۷۴ نفر و تعداد جان باختگان با افزایش ۱۱۰۳ نفری به ۵۳.۸۴۷ تن رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha