کد خبر: افزایش-بودجه-ای-مراکز-آماده-سازی-پاریس-2
۷ بهمن ۱۳۹۹، ۷:۰۰
افزایش بودجه ای مراکز آماده سازی پاریس 2024
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک این مراکز قرار است در سال 2023 از هیئت های خارجی استقبال و انتظار می رود در زمینه آمادگی برای بازی ها امکانات آموزشی را برای ورزشکاران فراهم کنند. بودجه این برنامه در ابتدا برای Solideo ، شرکت دولتی متولی ساخت اماکن برای پاریس 2024 در نظر گرفته شد.
اما این وظیفه اکنون به ANS منتقل شده است تا 20 میلیون یورو برای توسعه و بازسازی چندین تسهیلات تضمین نماید. در این مسیر، توافقنامه ای در اوایل هفته جاری توسط وزارت ورزش فرانسه، سولیدئو Solideo و ANS امضا شد. این توافق پس از آن صورت گرفت که بیش از 600 مرکز ورزشی در ماه اکتبر به عنوان اردوهای آماده سازی بالقوه تیم ها برای آمادگی در پاریس 2024 مشخص شدند.
در مجموع به 414 انجمن عنوان و نشان Terre de Jeux-2024 - به معنی Playground-2024 یا "زمین بازی" اعطاء شده است - به این معنی که توسط کمیته برگزاری در پاریس برای میزبانی اردوهای آموزشی قبل از بازی مورد تایید قرارگرفته اند.  در مجموع 768 مکان برای ثبت در این لیست درخواست کردند که 80 درصد بر اساس روش دقیق انتخاب توسط کمیته برگزاری پاریس 2024 فیلترشدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha