کد خبر: افتتاح-2546-پروژه-عمرانی-همزمان-با-دهه-فجر
۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۱۸
افتتاح 2546 پروژه  عمرانی همزمان با دهه فجر در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری سلامت از اصفهان،حجت اله غلامی در جمع اصحاب رسانه بیان داشت: در دهه فجر امسال  2546 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۵۰۹ میلیارد تومان در استان اصفهان افتتاح می شود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های دهه فجر در استان گفت: ۳۷۷ میلیارد تومان اعتبار ملی، ۴۴۱ میلیارد تومان اعتبار ملی استانی و یک هزار و ۳۰۲ میلیارد تومان اعتبارات متوازن  می باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: 4/64 درصد از اعتبارات استان اصفهان تخصیص یافته که جمع اعتبارات در بخش های مختلف استان یک هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان است.

غلامی با بیان اینکه در سفر آقای نوبخت به اصفهان  1300 میلیارد تومان اعتبار به پروژه هایی که 70 درصد پیشرفت داشتند اختصاص یافته است، اظهار کرد: حدود ۲۰۰ میلیارد تومان به بخش راه آزادراه شرق، ۲۰۰ میلیارد تومان به مترو اصفهان- بهارستان ، 200 میلیارد تومان به بخش آب اختصاص یافته است.

وی افزود: امسال در هفته دولت 1840 پروژه با اعتبار سه میلیارد و 240 میلیون تومان افتتاح شد، و در دهه فجر نیز دو هزار و ۵۴۶ پروژه با اعتبار چهار هزار و ۵۰۹ میلیارد تومان افتتاح می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان توضیح داد: برای افتتاح این پروژه‌ها 8 درصد اعتبارات ملی، ۱۰ درصد اعتبارات استانی – ملی  ۲۹ درصد بخش خصوصی و ۵0 درصد از شهرداری و تعاونی‌ها و منابع داخلی دستگاه های اجرایی و پروژه های خیر ساز است.

وی بیان داشت: در مجموع پروژ های در مقیاس ملی ۲۲۱ پروژه ، در بخش استانی 167 پروژه، در بخش خصوصی 387 پروژه و شهرداری‌ها  و دستگاه های اجرایی 1599 پروژه و در  بخش دهیاری‌ها ۱۷۲ پروژه افتتاح می شود.

غلامی ادامه داد:امسال در دهه مبارک فجر ۷۴ پروژه در شهرستان‌ها کلنگ زنی می‌شود، که بیشترین  حجم پروژه‌ها  مربوط به شرکت مخابرات با 1050 پروژه ، جهاد کشاورزی  ۲۶۷ پروژه ، شهرداری ها 240 پروژه  و شرکت توزیع برق با ۱۱۵ پروژه ، دهداری ها با 172 پروژه و رهداری با 87 پروژه از مهم‌ترین پروژه‌ها است.

این مقام مسئول با اشاره باینکه در بخش صنعت فولاد علاوه بر اعتبارات ریالی ، اعتبارات ارزی را نیز داریم دارد، گفت: در بخش تأمین آب مورد نیاز از طریق تصفیه پساب  شرکت شهرک های صنعتی۲۳ پروژه با اعتبار ۳۷۷ میلیارد تومان، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کاشان و دانشگاه اصفهان با 61 پروژه و اعتبار 313 میلیارد تومان و در بخش منابع طبیعی با 33 پروژه و اعتبار 31 میلیارد تومان به بهره برداری می رسند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره باینکه افتتاح پروژ ه ها با حضور وزرا، معاونان وزرا، استاندار انجام می‌شود، تصریح کرد: بیشترین افتتاح پروژه های دهه فجر امسال در شهرستان‌های اصفهان، تیران و کرون و کاشان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha