کد خبر: اعلام-آمادگی-هلال-احمر-برای-راه-اندازی
۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۱۰
اعلام آمادگی هلال احمر برای راه اندازی خانه هلال و آموزش امدادی خادمان حرم مطهر رضوی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، مهدی ولی پور در این دیدار به حجم خدمات امداد و نجات در استان خراسان رضوی به عنوان استانی با جایگاه ممتاز در کشور و اهمیت خدمت به زائران امام رئوف(ع) در طی ایام ویژه ی نوروز و نیز اجرای طرح همسفران خورشید برای خدمت به زایران پیاده رضوی دانست.

 رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه ارایه خدمت امدادی در آیین سخنرانی مقام معظم رهبری در اول فروردین ماه هر سال در حرم مطهر رضوی را افتخاری ارزشمند خواند و افزود: حمایت های معنوی و مادی مجموعه ی عظیم آستان قدس از امدادگران و نجاتگران و فعالیتهای عام المنفعه هلال احمر می تواند در ارتقای سطح خدمات این نهاد مردمی تاثیر بسزایی داشته باشد.

ولی پور تاکید کرد: خانه های هلال در امر افزایش تاب آوری و آموزش همگانی جامعه نقش جدی دارد که با توجه به رویکرد جدید این جمعیت و نگاه ویژه و حمایت خاص ریاست جمعیت هلال احمر به خانه های هلال، جمعیت هلال احمر برای آموزش خدام آستان قدس رضوی و ایجاد خانه ی هلال در این مجموعه ی عظیم آمادگی دارد.

همچنین، مصطفی خاکسار قهرودی با قدردانی از خدمات شایسته ی جمعیت هلال احمر در حوادث و سوانح به نقش خدمت رسانی ویژه ی هلال احمر استان به زائران و مجاوران حضرت امام رضا(ع) اظهار کرد: تعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی با آستان قدس رضوی مطلوب و عالی است و توسعه و گسترش این تعامل و افزایش سطح همکاری ها برای خدمت بهینه به زایران و مجاوران ضروری است.

قائم مقام آستان قدس رضوی به آمادگی و تعامل حرم رضوی برای آموزش خدّام و تدوین یک تفاهم نامه ی جامع و کامل با جمعیت هلال احمر کشور برای افزایش سطح همکاری و تعامل با مجموعه ی خدمت رسان جمعیت اشاره نمود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha