کد خبر: اعضای-ناظر-مجلس-در-شورای-اقتصاد-انتخاب
۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۳۹

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از  خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه 16 شهریورماه( مجلس شورای اسلامی،  غلامرضا مرحبا را با 159 رأی و مجتبی توانگر را با 136 رأی از مجموع 197 رأی مأخوذه، به عنوان اعضای ناظر مجلس در شورای اقتصاد انتخاب کردند.

محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس  در رابطه با انتخاب این شورا گفت:دبیرخانه شورای اقتصاد در سازمان برنامه و بودجه مستقر است و کار شورای اقتصاد هم مربوط به برنامه و بودجه است بنابراین کمیسیون مربوطه آن هم باید برنامه و بودجه باشد.

وی خطاب به رئیس مجلس ادامه داد: در این رابطه با هیأت رئیسه صحبت کردیم اما بعدا گفتند که در هیئت رئیسه بحث و این نظر رد شده است درحالی که اظهارات نمایندگان مبتنی بر استدلال است و هیئت رئیسه قیم نمایندگان نیست و مدیریت جلسات را برعهده دارد و این موارد باید در صحن مطرح وتصمیم گیری شود.

دکتر محمدباقر قالیباف در پاسخ به اظهارات این نماینده گفت: تاکنون و بر اساس روال، اعضای ناظر در شورای اقتصاد  از کمیسیون اقتصادی انتخاب می‌شدند البته نیاز به تجدیدنظر در وظایف کمیسیون‌ها وجود دارد و این موضوع را به مرکز پژوهش‌ها ارجاع دادیم و باید آن را بررسی کند و پس از اصلاح آیین‌نامه ممکن است اعضا از کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha