کد خبر: اصناف-همکاری-خوبی-در-اجرای-محدودیت‌ها
۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۴۹
اصناف همکاری خوبی در اجرای محدودیت‌های کرونایی دارند

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ فتح الله حقیقی با اشاره به بازدیدهای میدانی از نحوه اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی گفت: نزدیک به ۹۰ درصد اصناف شهر زنجان داوطلبانه از ابتدای هفته اعمال محدودیت‌ها را رعایت می کنند که این امر جای تقدیر دارد.

وی خاطر نشان کرد: روزانه بیش از هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی با همکاری سازمان صمت، نیروی انتظامی و اصناف صورت می گیرد که طبق گزارش‌ها کمترین میزان تخلفات گزارش شده است.

بر اساس طرح اعمال محدودیتها تا ۱۴ آذرماه تنها مشاغل ضروری و مورد نیاز روزانه عموم مردم اجازه فعالیت دارند و حتی برخی از این مشاغل اگر در داخل بازار سرپوشیده و پاساژها مستقر باشند نیز امکان فعالیت نخواهند داشت.

مقام عالی استان همچنین از مردم خواست اگر شکایتی از نحوه توزیع اقلام اساسی و یا نحوه ارائه خدمت از سوی اصنافی که به ضرورت در این روزها فعالیت دارند مشاهده کردند حتما آن را به بازرسان سازمان صمت و اصناف اطلاع دهند تا برخورد لازم و جدی صورت گیرد.

رئیس ستاد مقابله با کرونا ویروس استان همچنین به کاهش تردد خودروها در داخل شهر و جاده ها اشاره کرد و افزود: تردد خودروها در مسیرهای ارتباطی این استان نسبت به قبل از اعمال محدودیت‌ها ۸۰ درصد کاهش یافته و بیشترین کاهش تردد در مسیرهای ارتباطی این استان مربوط به آزاد راههای زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است که به حتم تا پایان اِعمال محدودیت، ترددها نیز به کمتر از این میزان خواهد رسید.

در مجموع تاکنون ۱۶هزار و ۴۵۲نفر به‌دلیل مشکوک بودن به این ویروس در مراکز درمانی استان نمونه‌برداری و بستری شده‌اند و به نظر می رسد با رعایت شیوه نامههای بهداشتی و اجرای کامل طرح محدودیت کرونایی روند همه گیری این ویروس کاهش یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha