کد خبر: استقرار-پزشک-در-فروشگاه‌های-شهروند
۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۲۴

به گزارش خبرنگار شهری طبنا (خبرگزاری سلامت)، مهدی امراللهی، مدیرعامل شرکت شهروند در نشست خبری مجازی خود با اشاره به اقدامات این شرکت نسبت به جلوگیری از بیماری کرونا، اظهار داشت: به منظور صیانت از کارکنان شهروند از ابتدای شیوع این بیماری همه کارکنان را به ماسک و دستکش مجهز کردیم.

امراللهی با بیان اینکه در خصوص تامین ماسک و دستکش برای مشتریان با مشکل مواجه هستیم، عنوان کرد: با وزارت بهداشت برای تامین ماسک و دستکش نامه نگاری هایی شده و وعده هایی هم برای تامین آن داده اند.

به گفته این مقام مسوول البته در حوزه فروش مواد شوینده و ضد عفونی کننده هیچ محدودیت هایی نداریم و مشتریان هر گاه به فروشگاه مراجعه کنند می توانند از این محصولات خریداری کنند.

وی با بیان اینکه هدف ما صیانت از مشتریان نیز است، افزود: اخیرا تمام چرخ های دستی مورد استفاده در فروشگاه های شهروند روزی سه تا 4 بار ضد عفونی می شوند.

مدیرعامل فروشگاه شهروند با تاکید بر اینکه اخیرا همه فروشگاه ها مجهز به دستگاه تب سنج شده اند، گفت:همه افرادی که قصد ورود به فروشگاه دارند تب سنجی می شوند.

امراللهی در ادامه به افزایش ساعت کاری در فروشگاه های شهروند اشاره کرد و افزود: امروز 4 فروشگاه به صورت 24 ساعته به شهروندان خدمات می دهند هرچند که اوج فروش فروشگاه ها تا ساعت 2 بامداد است.

وی با اشاره به سفارش مجازی و فروش اینترنتی تاکید کرد: در این روزهای اخیر و به دلیل شیوع کرونا تقاضای سفارش مجازی ما به شدت افزایش یافته اما مشکل اصلی انتقال خریدهای مشتریان است.

مدیرعامل فروشگاه شهروند اضافه کرد: در جلسه ای که با سازمان تاکسیرانی داشتیم قرار شده تعدادی تاکسی در اختیار فروشگاه شهروند قرار بگیرد تا اقدام به جا به جایی کالاها کنند. در حوزه فروش اینترنتی مشکلی از نظر تامین کالا نداریم بلکه مشکل اصلی انتقال کالا به درب منزل خریداران است.

امراللهی ادامه داد: همچنین با چند استارتاپ هماهنگی هایی داشته ایم اما هنوز بر سر هزینه های درخواستی از سوی این استارتاپ ها به نتیجه نرسیده ایم.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که در همه فروشگاه ها پزشک مستقر وجود دارد، یادآور شد: از طریق همکاری با شرکت شهر سالم این اقدام انجام خواهد گرفت.

مدیرعامل فروشگاه شهروند به موضوع تخفیف ده درصدی نیز اشاره کرد و گفت: مانند گذشته روی بسیاری از کالاها تخفیف هایی در نظر گرفته ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha