کد خبر: استقرار-قرارگاه-واکسیناسیون-کرونای-ش
۲۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۰
استقرار قرارگاه واکسیناسیون کرونای شرکت شهر سالم از فردا

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، نخستین جلسه ستاد واکسیناسیون خانواده شهرداری تهران به ریاست دکتر حمید چوبینه برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در ابتدای این نشست با تسلیت ایام ماه محرم و گرامیداشت یاد شهدای واقعه کربلا گفت: وظیفه تک تک ماست که در هر جمعی موضوع کرونا و خطرات آن را متذکر شویم و از مسئولان امر بخواهیم که ضمن بزرگداشت یاد حماسه عاشورا و بهره‌مندی از مواهب معنی ماه محرم، بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای حفظ جان افراد به عنوان اولویت نخست دستورات الهی و دینی تاکید کنیم.

دکتر چوبینه با اشاره به آمارهای بالای ابتلا و فوت در اثر کرونا که فرسایش سیستم درمان کشور منجر شده ادامه داد: بحران آنچنان گسترده است که به درخواست ستاد کرونا استان تهران بخشی از درمانگاه‌های خود را به عنوان پشتیبان دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران معرفی کرده‌ایم و اکنون حدود هزار بیمار کرونایی را در روز به صورت سرپایی درمان می‌کنیم.

وی با اشاره به اعتماد سیستم بهداشت و درمان کشور به شرکت شهر سالم، افزود: ما وظیفه اصلی خود را در چارچوب سلامت همکارانمان در شهرداری تهران می‌دانیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با تشریح روند پیگیری واکسیناسیون بخش‌های در معرض خطر شهرداری تهران ادامه داد: با گفت‌وگویی که با ستاد کرونا استان تهران داشتیم، قرار شد در یکی از فضاهای بزرگ متعلق به شهرداری در منطقه 16، تیم شرکت شهر سالم مستقر شوند و با دریافت واکسن از دانشگاه علوم پزشکی تهران، واکسیناسیون برای کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران و همچنین شهروندان بر اساس اولویت‌های اعلام شده صورت بپذیرد.

در این نشست، ضمن تقسیم وظایف بین مدیران شرکت شهر سالم، دکتر امیر حاجی‌نورمحمدی معاون پیشگیری و بهداشت به عنوان جانشین فرمانده عملیات واکسیناسیون معرفی شد.

دو کارگروه نیز برای اولویت‌بندی کارکنان شهرداری جهت دریافت واکسن کرونا و همچنین تامین نیروی انسانی ماهر از شرکت شهر سالم تشکیل شد.

همچنین مقرر شد روز پنجشنبه، 21 مردادماه تیم‌های اداری و تخصصی این پروژه در محل این عملیات مورد آموزش قرار گیرند و به صورت رسمی فرایند تزریق واکسن را آغاز کنند.

گفتنی است، در این قرارگاه تزریق واکسن کرونای شرکت شهر سالم، روزانه بازنشستگان و کارکنان شهرداری با دعوت قبلی از سوی شرکت شهر سالم و همچنین شهروندان تهرانی با دعوت از سوی ستاد کرونا در لاین جداگانه واکسینه خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha