کد خبر: از-سرگیری-پروازهای-ایران-امارات
۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۷:۳۷
از سرگیری پروازهای ایران - امارات

به گزارش  گروه بین الملل خبرگزاری سلامت به نقل از اسپوتنیک، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پس از درخواست و پیگیری‌های این سفارتخانه مبنی بر صدور مجوز پرواز مسافران از مبداء ایران، مجوز انجام پرواز فلای دبی از ایران به امارات (لار به دبی) صادر شده است.

سفارت ایران در ابوظبی افزود: وزارت خارجه امارات عربی متحده اعلام کرده که تشریفات انجام پروازها در مسیر ایران - امارات به روال عادی بازگشته و شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند درخواست‌های خود را مستقیما با هواپیمایی کشوری امارات مطرح و مجوز دریافت کنند.

سفارت ایران در ابوظبی چند روز پیش هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که افراد مقیم خارج از کشور که واجد شرایط بازگشت به کشور امارات هستند با مراجعه به سایت الکترونیکی https://smartservices.ica.gov.ae در یکی از مراکز پزشکی معتبر از سوی مقامات اماراتی که در سایت فوق آمده است، آزمایش تست کرونا انجام دهند.

این سفارتخانه تصریح کرد: انجام این تست جهت ورود به امارات الزامی است. البته ممکن است در صورت لزوم، مقامات پزشکی مجددا از مسافران نمونه‌برداری کنند.  این قانون از تاریخ دوم تیر ماه 1399 اجرا خواهد شد. البته مجوزهایی که قبل از این تاریخ صادر شده، شامل انجام تست قبل از سفر نخواهد شد. اما مدت اعتبار مجوز 21 روز از زمان صدور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha