کد خبر: ارتقای-کیفیت-خدمات-سلامت-در-بیمارستان
۱۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۰۹
به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا رسول یوسفی مدیر مرکز آموزشی و درمانی فوق تخصصی قلب دکتر حشمت رشت ازافزایش سه پزشک متخصص تمام وقت به این مرکز خبر داد.

مدیر بیمارستان دکتر حشمت تصریح کرد: از ابتدای سال، تنها یک پزشک تمام وقت در این بیمارستان حضور داشت که با توجه به تعداد زیاد مراجعین و فرایند تشخیص و درمان در بیمارستان مطلوب نبود، اما با پیگیری‌های دکتر سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و افزودن پزشکان تمام‌ وقت جغرافیایی، اکنون خدمات سلامت و درمان به بیماران با سرعت و کیفیت بالاتری ارائه می‌شود.

 رسول یوسفی اظهار داشت : در این بیمارستان به عنوان مرکز تخصصی قلب شمال کشور، 27 عضو هیئت‌علمی حضور دارند که 16 نفر از پزشکان کاردیولوژیست، چهارنفر بیهوشی، سه نفر جراح قلب، دو نفر کاردیولوژیست اطفال، یک پزشک متخصص داخلی و یک پزشک نیز داروساز بالینی هستند.

بیمارستان فوق تخصصی قلب دکتر حشمت رشت از سال 1349 در مرکز استان گیلان تأسیس‌شده و 135 تخت درمانی فعال دارد و ماهانه بالغ‌بر پنج هزار نفر از خدمات درمانی آن بهره‌مند ‌می‌شوند.

 گفتنی است : بنا بر ضوابط قانونی، پزشکان فول تایم در مراکز آموزشی و درمانی دولتی مکلف‌اند در طول هفته 54 ساعت حضور فعالانه داشته باشند و مجاز به دایر کردن و فعالیت در مطب‌های خصوصی نیستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha