کد خبر: ارتقای-درجه-اعتبار-بخشی-بیمارستان-شهر
۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس ، رئیس بیمارستان شهرستان مهر از دریافت پروانه بهره برداری این بیمارستان برای اولین بار خبر داد و اعلام کرد: پروانه بهره برداری بیمارستان،  پس از پیگیری و دریافت تاییدیه های فراوان، توسط وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برای اولین بار صادر شد.

«هادی اکبری» ادامه داد:  تیم ارزیاب اعتبار بخشی با حضور یک نفر ارزیاب کشوری از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، و دو نفر ارزیاب از دیگر دانشگاه های علوم پزشکی کشور، به مدت یک روز ، به  بررسی میزان استقرار استاندارد های اعتبار بخشی در این بیمارستان پرداختند.

 او افزود: نسل چهارم اعتبار بخشی بیمارستانی با تاکید بر اهمیت ایمنی بیمار به عنوان روح اصلی اعتبار بخشی و نیز با رویکرد ارتقای کیفیت خدمات بیمارستای،  در قالب یک کتابچه راهنما، با ۱۱۰ استاندارد و ۵۱۴ سنجه، به بیمارستان ها ابلاغ شد.

 اکبری ادامه داد: در این بیمارستان، یک تیم شامل ۱۹ رابط برای هر یک از مولفه های اصلی اعتبار بخشی، تشکیل شد؛ و با کمک دفتر بهبود کیفیت و اعتبار بخشی بیمارستان، به صورت گام به گام  استاندارد ها استقرار  یافتند.

رئیس بیمارستان شهرستان مهر، همه ی کارکنان این بیمارستان را در این موفقیت سهیم دانست و اظهار کرد: تلاش ما در ادامه ی کار این است که بتوانیم این درجه را ارتقاء دهیم.

کدخبرنگار41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha