کد خبر: ارائه-خدمات-تخصصی-پزشکی-و-پیراپزشکی-به
۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۶

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر مراد علی فولادوند اظهار داشت: در این درمانگاه تخصصی خدمات پزشکی و پیراپزشکی رایگان به مردم مناطق کم برخوردار ارائه شد.

وی افزود: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی اقدام به برپایی درمانگاه تخصصی پزشکی در روستای طلحه از بخش بوشکان شهرستان دشتستان کرده است.

دکتر فولادوند با بیان اینکه در این درمانگاه تخصصی خدمات پرستاری و مامایی نیز ارائه‌شده است، تصریح کرد: پزشکان رشته‌های داخلی، اطفال، کلیه و مجاری ادراری و طب سنتی در این درمانگاه حضور داشته و داروهای موردنیاز بیماران نیز به صورت رایگان در اختیار بیماران قرارگرفته است.

تمامی خدمات ارائه‌شده رایگان بوده است

وی با اشاره به خدمات بسیج جامع پزشکی استان بوشهر اظهار داشت: تمامی خدمات ارائه‌شده توسط این درمانگاه تخصصی ازجمله دارو رایگان بوده که در مدت یک روز فعالیت این درمانگاه تعداد قابل‌توجهی از مردم روستای طلحه و روستاهای اقماری آن (روستای درنگ و شاه پسر مرد) از خدمات ارائه‌شده بهره‌مند شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر افزود: تعداد ۱۲ نفر از خدمات پزشک عمومی، ۱۱ نفر متخصص اطفال، ۲۰ نفر متخصص کلیه، ۲۳ نفر متخصص داخلی، ۱۷ نفر از خدمات طب سنتی و ۱۶ از خدمات پرستاری و مامایی این درمانگاه برخوردار شدند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: اگر بیماران پس از ویزیت نیاز به پیگیری و ارائه خدمات تخصصی‌تر داشته باشند به مراکز تخصصی ارجاع شده و پیگیری لازم برای رایگان درمان شدن آنها هم انجام می‌شود.

این درمانگاه تخصصی با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر، پایگاه مقاومت بسیج ۱۵ خرداد روستای طلحه، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی طلحه و دهیاری روستای طلحه برپاشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha