کد خبر: ارائه-خدمات-به-بیماران-کرونایی-در-بیما
۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۲۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر زمانی مقدم با اشاره به اینکه بعد از پیک سوم اورژانس بیماران کرونایی از سایر بیماران تفکیک شدند، گفت: اورژانس عدالتیان کاملا ضدعفونی شده و هیچ گونه بیمار کرونایی در این اورژانس حضور ندارد و صرفا به بیماران غیر کرونایی ارائه خدمت می شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر تعداد  بیماران کرونایی مراجعه کننده به اورژانس کرونا افزایش خفیفی پیدا کرده است، عنوان کرد: هر گونه بی توجهی به رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی می تواند خطرات بسیاری را برای همگان به همراه داشته باشد.

رئیس اورژانس عدالتیان مشهد با اشاره به اینکه در اورژانس کرونا یک پزشک متخصص طب اورژانس مستقر است که براساس شرایط جسمانی بیماران دستور بستری و یا سایر خدمات درمانی می دهد، عنوان کرد: تریاژ اولیه در ورودی اورژانس برای بیماران در نظر گرفته شده است تا بیماران سوانحی ، تروما و ... که مبتلا به کرونا هستند از سایرین تفکیک شوند و مراحل درمان خود را جدا از سایرین سپری کنند.

دکتر زمانی مقدم با اشاره به اینکه مردم نگرانی در خصوص ابتلا به کرونا در سیستم درمانی نداشته باشند ، اظهار کرد: خدمات دهی به بیماران غیر کرونایی روند درمان جداگانه ای را سپری می کند و بیماران به هیچ عنوان با بیمار کرونایی برخوردی نخواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha