کد خبر: اختلاف-نظرها-درباره-مسائل-جدید-نیست-هف
۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۴۲
اختلاف نظرها درباره مسائل جدید نیست/هفته آینده دور جدید مذاکرات را آغاز خواهیم کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت و به نقل از خانه ملت، سید عباس عراقچی با اشاره به نشست خود با اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: امروز (چهارشنبه 19 خرداد ماه) در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، توضیحات مفصلی از آخرین وضعیت مذاکرات وین ارایه دادم، نمایندگان محترم نیز سوالات و دغدغه هایی داشتند که پاسخ ها و توضیحات لازم را خدمتشان ارایه کردم.

مذاکره کننده  ارشد کشورمان در وین افزود: هر بار بعد از پایان مذاکرات خدمت نمایندگان می‌رسم و این ناشی از تعامل بسیار خوب با نمایندگان است، در این جلسات نکاتی مطرح می‌شود که برای ما روشنگر است و به پیشرفت مذاکرات کمک می‌کند.

عراقچی در ادامه اظهار کرد: مذاکرات به نقطه‌ای رسیده که برخی مسائل کلیدی هنوز در آن باقی مانده و باید در مورد آنها تصمیم گیری شود. ما هفته آینده دور جدید مذاکرات را آغاز خواهیم کرد  و امیدواریم که در موضوعات مختلف پیشرفت داشته باشیم ولی درباره اینکه دور آخر مذاکرات باشد یا خیر، قضاوت زود است.

مسئول تیم مذاکره کننده ایران، گفت: اختلاف نظرها درباره مسائل جدید نیست، در واقع اختلاف نظر در خصوص موضوع‌هایی اصلی در ارتباط با نحوه بازگشت طرفین به توافق است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha