کد خبر: اجرای-25طرح-توسعه-تلفن-ثابت-در-شهرستان-خ
۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۲۷
اجرای 25طرح توسعه تلفن ثابت در شهرستان خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری سلامت از اصفهان،رامین خمسه در برنامه رادیویی چتر ارتباط بیان داشت: 25طرح توسعه تلفن ثابت از ابتدای  امسال  تا کنوندر خمینی شهرصورت گرفته است که حاصل آن اجرای  ۸ کیلومتر کابل مسی و ۹ کیلومتر فیبرنوری می باشد.

وی با اشاره به ثمرات توسعه شبکه تلفن ثابت برای مردم عزیز شهرستان خمینی شهر اظهار کرد : مخابرات در شهرستان خمینی شهر در سال ۱۳۵۰ با دو خط فیزیکی کار خود را شروع کرد ولی اکنون به برکت توسعه های صورت گرفته در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی، در شهرستان های خمینی شهر،درچه،کوشک،اصغرآباد و تیرانچی داری خطوط تلفن ثابت هستیم.

این مقام مسئول افزود: در این شهرستان ۱۵۴۳۲۱ پورت تلفن ثابت منصوبه وجود دارد و ضریب نفوذ تلفن ثابت در این شهرستان حدود ۳۸٪  درصد می باشد.

خمسه با تشریح علت اختلال در شبکه تلفن ثابت در برخی مناطق ، بیان کرد : یکی از مهم ترین علل قطعی مقطعی در برخی مناطق،مشکلات سرقت در شهرستان است که باعث می شود خدمت رسانی به مشرکین به تعویق افتد و مردم عزیز شهرستان در صورت بروز هرگونه مشکل  با تماس با سامانه تلفنی  ۲۰۱۱۷ می توانند در اسرع وقت از خدمات این سامانه در راستای رفع خرابی تلفن بهره مند شوند.

مدیر مخابرات شهرستان خمینی شهر درپایان بیان داشت: در حال حاضر ۹ طرح توسعه تلفن ثابت در سطح شهرستان با ظرفیت ۴ کیلومتر کابل مسی و ۴/۵ کیلومتر فیبر نوری در دست اجراست که نقش بسزایی در رفع نیازهای تلفن ثابت اهالی شهرستان دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha