کد خبر: اجرای-مرحله-دوم-پویش-نذر-ماسک-در-دانشکد
۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۲۴
اجرای مرحله دوم پویش نذر ماسک در دانشکده پزشکی شیراز

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی دانشکده پزشکی، مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشکده  علوم پزشکی شیرازگفت: همزمان با ماه محرم، با همکاری هیات الرضا (ع) دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بسیج دانشجویی و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده پزشکی، دومین مرحله از پویش نذر ماسک به مرحله اجرا درآمد.

«محمدامین نوح پیشه» افزود: پویش نذر ماسک از اقدامات نیکوکارانه و انسان دوستانه ای است که طی آن مردم اخلاق مدار کشورمان نسبت به تهیه و توزیع ماسک برای استفاده افراد نیازمند به عنوان یکی از مهمترین عوامل بازدارنده از انتقال کرونا اقدام می کنند.

او مشارکت همگانی در این پویش سلامت محور و مومنانه را گامی موثر برای کاهش شیوع کروناویروس و ترغیب و ترویج استفاده از ماسک استاندارد و قابل شستشو در مناطق محروم و کم برخوردار عنوان کرد.

مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشکده پزشکی شیراز اظهار کرد: هزینه تامین این ماسک ها به صورت کامل از محل جمع آوری نذورات و کمک های مردمی تامین می شود.

او ضمن قدردانی از حضور همیشگی نیکوکاران، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشکده پزشکی در تمامی عرصه ‌های خدمت به محرومان، خواستار استمرار مشارکت آنان در فعالیت‌ های خیرخواهانه و خداپسندانه شد و برای پیوستن به این پویش بزرگ، شماره تماس ۳۲۰۸۴۰۹۳ را معرفی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha