کد خبر: اجرای-طرح-ویژه-انضباط-شهری-و-رفع-سد-معبر
۲۳ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۳۰
اجرای طرح ویژه انضباط شهری و رفع سد معبر در 5 منطقه تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، جلسه هماهنگی در راستای اجرای طرح انضباط شهری در سطح شهر تهران با حضور سردار حمید هداوند، جانشین فرمانده انتظامی پایتخت، مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، سردار بیات، فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران، عبدالحمید امامی، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، شهرداران مناطق 1،7،13،15،19 ، سید امیر فتاحیان، مدیرعامل شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران، سیدعلی مفاخریان، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، میثم عنقایی، مدیرکل برنامه ریزی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و... برگزار و تصمیمات لازم در این راستا اتخاذ شد.

در این جلسه مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران پیرامون اجرای ویژه طرح انضباط شهری در مناطق 1،7،13،15،19 و... توضیحاتی را ارائه داد و گفت: در راستای اجرای ویژه طرح انضباط شهری در سطح شهر تهران تاکنون هماهنگی های بسیار خوبی با تمامی ارگان های ذیربط انجام شده است.

یزدانی در ادامه با بیان این که نیروی انتظامی، یگان حفاظت شهرداری تهران، شرکت شهربان و شرکت ساماندهی و همینطور مناطق مربوطه یاری رسان ما در این امر بوده و هستند، اظهار کرد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب هماهنگی های لازم با ارگان ها و نهادهای فوق صورت گرفته است و انشالله با کمک و همراهی تمامی عزیزان به نتیجه خوبی دست خواهیم یافت.

سردار حمید هداوند، جانشین فرمانده انتظامی پایتخت نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات نیروی انتظامی، شرکت شهربان و... در خصوص ساماندهی بساط گستران و دستفروشان گفت: برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیازمند همکاری و هماهنگی های بین بخشی هستیم و انشالله با مساعدت و همکاری تمامی عزیزان و با در نظر گرفتن شرایط موجود مکان های مناسبی برای دستفروشان و بساط گستران از سوی شهرداری تعیین تا آسیبی متوجه این قشر از جامعه نشود و امیدواریم با تلاش یکدیگر اقدامات ویژه تری را در این راستا تا پیش از فرارسیدن عید نوروز انجام دهیم.

عبدالحمید امامی، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران نیز در این جلسه گفت: براساس نظرسنجی های انجام شده از شهروندان دو موضوع نظافت و امنیت در کل کشور به ویژه شهر تهران از موضوعاتی بوده است که مردم از آنها رضایت داشته اند و بر خود لازم می دانیم از زحمات تمامی عزیزان در این خصوص تقدیر و تشکر کنیم.

همچنین در این جلسه مفاخریان مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران توضیحاتی را در خصوص ساماندهی مشاغل سیار، ساماندهی ون کافه ها و...ارائه داد و در ادامه سید امیر فتاحیان، مدیرعامل شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران نیز به ارائه گزارشی از وضعیت سدمعبر شهر تهران در مناطق 22گانه پرداخت.

گفتنی است؛ در این جلسه پس از توضیحات شهرداران مناطق 1،7،13،15،19 در خصوص ساماندهی سد معبر خیابان شهرداری(حد فاصل میدان قدس و اطراف بازار تجریش) واقع در منطقه 1، ساماندهی خ شهرزاد، اوراقچیان شوش و خیابان 17شهریور واقع در منطقه15، ساماندهی گل فروشان مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) ، خلازیر و شیطان بازار در منطقه 19، ساماندهی میدان امام حسین (خیابان خواجه نصیر)، ساماندهی بازار شهرستانی واقع در منطقه13 و ... تصمیمات لازم اتخاذ شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha