کد خبر: اجرای-طرح-تکمیل-واکسیناسیون-در-مناطق-ح
۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۹:۴۲

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از ویدا،رییس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با اشاره به اینکه رزمایش واکسیناسیون از امروز به مدت 12 روز اجرا میشود اظهار کرد:  با هماهنگی پایگاه های بسیج محلات افرادی که برای واکسیناسیون اقدام نکرده اند شناسایی و برای دریافت واکسن فراخوان می شوند.

دکتر محسن ذاکریان خاطر نشان کرد: افرادی که امکان مراجعه به مراکز واکسیناسیون را ندارند نیز نیروهای جهادی در قالب اتوبوس واکسن و یا تاکسی واکسن به سراغشان می روند تا واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه این رزمایش با هدف لکه گیری دو دز واکسن ساکنان مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر مشهد انجام می شود، گفت: به طور قطع با این رزمایش واکسیناسیون مردم حاشیه شهر تکمیل نمی شود اما اخرین اقدام بسیج جامعه پزشکی برای واکسیناسیون محسوب می شود و سایر افرادی که واکسینه نشدند به همت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و معرفی توسط پایگاه های بسیج واکسینه می شوند.

رییس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با اشاره به اینکه خدمات درمانی گسترده ای به همت بسیج جامعه پزشکی در حاشیه شهر مشهد انجام می شود، ابراز کرد: با توجه به سویه جدید بیماری کرونا واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی از مهمترین راهکارهای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha