کد خبر: آگاهسازی-بازنشستگان-و-زنان-خانه-دار-از
۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۳۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اکبر بهنام جو در حاشیه جلسه بررسی روند اجرای طرح سپهبد سلیمانی تصریح کرد: بر اساس آمارهای بیماران بستری در بیمارستان ها بیشترین تعداد بستری ها را زنان خانه دار و بازنشستگان تشکیل می دهند.

وی افزود: باید آگاهسازی های لازم به این قشر بر پرهیز از هم نشینی ها و حضور در اجتماع انجام شده تا میزان ابتلا کاهش یاید.

استاندار اردبیل بیان کرد: بسیجیان و افراد مراجعه کننده به درب منازل نسبت به اطلاع رسانی به گروه های پرخطر از جمله زنان خانه دار و افراد بالای ۶۵ سال اقدام کنند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۴۷۰ بیمار کرونایی در بیمارستانهای استان بستری هستند و باید با تلاش و همکاری مردم، دستگاهها و نهادهای دخیل در اجرای طرح سپهبد سلیمانی زمینه قطع زنجیره انتقال را تسهیل کنیم.

بهنام جو گفت: نیروهای درمانی با توجه به مشغله بالا و بستری های کرونا دچار خستگی شده اند و نباید بیش از این شاهد افزایش بستریها باشیم.

وی تسریع در اجرای طرح و غربالگری و شناسایی مبتلایان برای درمان و قرنطینه را ضروری دانست و افزود: با این اقدامات باید تلاش کنیم حداقل میزان بستری ها را به نصف کاهش دهیم.

وی گفت: تمامی امکانات و نیروها در راستای اجرای طرح سپهبد سلیمانی مهیا بوده و باید در برهه کنونی که دشمنان بر علیه کشور توطئه می کنند ، مصمم تر از گذشته در راستای ریشه کنی این ویروس و کاهش تلفات انسانی حرکت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha