کد خبر: آمادگی-تمامی-مراکز-درمانی-کشور-برای-ور
۸ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۳۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، دکتر سیدهدایت‌الله فقیه در نشست بررسی عملکرد مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: توسعه و یکپارچه‌سازی سامانه یکپارچه اطلاعات بهداشتی با عنوان (سیاب) از مهمترین اقداماتی است که باید در حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه های علوم پزشکی اجرا شود.

وی افزود: دشبورد اطلاعاتی در حال حاضر در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران، مشهد و آبادان استفاده می‌شود و دانشگاه‌های علوم پزشکی تربت حیدریه، تبریز، قم و تهران هم متقاضی فعال شدن آن شده‌اند.

رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: به دنبال افزایش توانمندی دانشگاه‌های علوم پزشکی در بحث ارائه خدمات در بستر IT هستیم و معتقدیم که با فعال شدن دشبورد اطلاعاتی، فعالیت سامانه سیب باید به حداقل میزان ممکن برسد.

دکتر فقیه تاکید کرد: شهر مشهد به برکت امام رضا(ع) همواره در عرصه‌های مختلف به‌ویژه مبارزه با ویروس کرونا درخشان ظاهر شده و بسیار خوشنودیم که تعامل بسیارخوبی میان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تک‌تک مسئولان این دانشگاه برقرار است و نمونه بارز موفقیت‌های حاصل شده را در مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی مشهد شاهد هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha