کد خبر: آغاز-پیش-ثبت-نام-مدارس-شاهد-از-خردادماه
۳۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۱۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت  با اعلام این خبر گفت: ثبت نام مدارس شاهد به صورت الکترونیکی از طریق سامانه سجا saja.medu.ir  انجام می شود و دانش آموزان بر اساس دوره تحصیلی و مطابق با جدول زمان بندی ارائه شده می توانند برای ورود به این مدارس ثبت نام کنند.

مودت گفت: پیش ثبت‌نام مدارس شاهد به صورت الکترونیکی در سراسر کشور به ترتیب برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه  تا 25 خرداد، برای دانش آموزان پایه هفتم دوره اول متوسطه از 22خرداد ماه لغایت 15 تیر ماه و‌ برای دانش آموزان پایه دهم، دوره دوم متوسطه از اول تیر شروع و تا 25 تیر انجام می شود.

وی بیان کرد: در زمان پیش ثبت نام نیازی به حضور والدین در مدارس یا ادارات نیست و والدین باید حتما پس از پیش ثبت نام در سامانه؛ کد رهگیری دریافت کنند.

 وی با اشاره به اینکه پیش ثبت نام باید از طریق رایانه یا کافی نت صورت گیرد و با تلفن همراه انجام نشود، افزود: یک هفته پس از اتمام مهلت پیش ثبت نام،  نتایج پذیرش به اطلاع والدین خواهد رسید. زمان پیش ثبت نام پایه های میانی نیز در هفته اول مردادماه است.

گفتنی است؛ ترکیب دانش آموزی مدارس شاهد متشکل از فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 50 درصد است. همچنین دانش آموزان غیرشاهدی است که بر اساس امتیازات و اولویت های ذکر شده در سامانه سجا انتخاب می شوند، می توانند در این مدارس تحصیل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha