کد خبر: آغاز-سال-1400-با-امدادرسانی-به-73-حادثه-و-غرب
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۱۶
به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، غلامرضا صیادی افزود: در فروردین ماه امسال در میان انواع حوادث، ازقبیل زلزله ،  آتش سوزی ، کوهستان ، صنعتی و کارگاهی، امدادرسانی به حوادث جاده ای با 73 مورد و حادثه کوهستان با 15 مورد، بیشترین موارد فروردین 1400 بودند.
 معاون امداد ونجات هلال احمر استان خراسان رضوی با اشاره به مهمان ناخوانده کرونای بجا مانده از گذشته و عزم برای ریشه کن کردن این ویروس منحوس، اعلام کرد: هلال احمر خراسان رضوی با بکارگیری 437 نیروی عملیاتی در قالب 144 تیم عملیاتی از امدادگران از جان گذشته هلال احمر به مسافران نوروزی ارائه خدمت کردند.
صیادی افزود: در یکماهه اخیر از دو مرز زمینی و هوایی خراسان رضوی در دوغارون و فرودگاه شهید هاشمی نژاد تعداد36251 نفر غربالگری و تعداد1252 مشکوک به کرونا شناسایی شدند.
وی با اشاره به بکارگیری ناوگان خودروهای عملیاتی به تعداد 136 خودرو در این ایام اظهار تاسف کرد: در بهار امسال ، 197 نفر در حوادث طبیعی و غیر طبیعی مصدوم شدند که از این تعداد61 مصدوم توسط نیروهای هلال احمر به مکان های درمانی منتقل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha