کد خبر: آغاز-برگزاری-جشن-نیکوکاری-در-اصفهان
۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰
آغاز برگزاری جشن نیکوکاری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری سلامت از اصفهان،کریم زارع گفت: امسال با توجه به شرایط ویژه ناشی از همه گیری ویروس کرونا برگزاری جشن نیکوکاری زودتر از موعد سال های قبل و با تاکید بر روش های الکترونیکی آغاز شده است ولی بر اساس سنت هر ساله این نهاد پایگاه های فیزیکی جمع آوری کمک های مردمی نیز برپا خواهند شد.

وی اضافه کرد: فرآیند برگزاری جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری امسال کمیته امداد اصفهان با راه اندازی کد دستوری #۰۳۱۱۸۸۷۷* آغاز شد.

این مقام مسئول از آغاز فرآیند جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: کد دستوری #۰۳۱۱۸۸۷۷* از امروز اول بهمن ماه به طور ویژه برای این رویداد بزرگ، فعال شده و آماده دریافت کمک های مردم نیکوکار استان برای کمک به نیازمندان و مددجویان در روزهای پایانی سال ۱۳۹۹ و نوروز ۱۴۰۰ است.

وی افزود: جشن نیکوکاری امسال هم مانند سالهای قبل در سه روز سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفندماه به ترتیب ویژه مدارس و دانش آموزان، سطح شهر و مصلی های نماز جمعه بر‌گزار شد.

زارع تاکید کرد: برپایی این پایگاه ها به شرایط مربوط به محدودیت های کرونایی و نظر مراجع ذی ربط وابسته است و در صورت غیرحضوری بودن مدارس در آن روزها از بستر نرم افزار آموزشی شاد برای ترویج فرهنگ خیر و احسان و جمع آوری کمک های اولیا و دانش آموزان استفاده می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha