کد خبر: آغازطرح-پایش-و-کنترل-مصارف-گاز-مراکز-تع
۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری سلامت از اصفهان،سید مصطفی علوی، مدیرعامل این شرکت، گفت: این طرح از ابتدای بهمن ماه به منظوربررسی مصرف مراکز تعطیل نظیر مدارس، دانشگا ها، رستوران هاو تالارهای مراسمات و ... اجرایی می شود.

وی، با اشاره به افزایش 20 درصدی مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: با توجه به اینکه در سال جاری اکثرمراکزآموزشی، فرهنگی، مذهبی، تفریحی و عمومی به خاطربیماری کرونا تعطیل بود انتظار می رفت که مصرف گاز با کاهش محسوسی مواجه شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، تصریح کرد: در این طرح مصرف جاری و گذشته  مشترکین مراکز تعطیل بررسی می شود تا مشخص گردد که آیا در زمان تعطیعلی، وسایل گاز سوز این مراکز خاموش بوده است یا خیر؟

مهندس علوی، همچنین ضمن تاکید بر بررسی زیر ساخت ها برای پشتیبانی و بهره‌برداری مناسب از تاسیسات شرکت، پایش و کنترل مصرف ادارات سطح استان را یک ضرورت مهم و اساسی دانست.

وی، افزود: بنا به گزارش سازمان هواشناسی با ورود جبهه هوای سرد به استان و سرد شدن هوا در روزهای پیش رو، از مشترکین گرامی تقاضا می شود تا ضمن توجه به مسائل ایمنی، مصرف گاز خود را مدیریت کنند چرا که همکاری و همیاری مشترکین خانگی در زمینه مدیریت بهینه مصرف می تواند کمک بسیار خوبی برای استمرار جریان گاز باشد و این عزیزان می توانند با کاهش حداقل یک درجه دمای منزل خود، حدود 6 درصد در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان پوشیدن لباس های گرم، تنظیم دمای اتاق درحد استاندارد بین ۱۸ تا ۲۱ سانتیگراد و خاموش کردن وسایل گرمایشی در هنگام خروج از منزل و محل کار را از اقدامات مهم دیگری که می تواند در زمینه صرفه جویی گاز کمک کند، عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha