کد خبر: کرم-دور-چشم-مزایای-استفاده-از-این-کرم-چ
۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۳۴
کرم دور چشم: مزایای استفاده از این کرم چیست؟

با بالا رفتن سن افراد، افزایش وقوع اکسیداسیون موجب ایجاد چروک پوست می شود و به همین دلیل متخصصان سعی می کنند به وسیله آنتی اکسیدان ها روند اکسیداسیون و پیری پوست را به تاخیر بیندازند. پوست حساس دور چشم ها نیاز به مراقبت های ویژه ای دارد؛ شاید استفاده از یک کرم خوب یک قدم اساسی در حفظ زیبایی چشم ها باشد.

آیا شما نیز به فکر استفاده از کرم دور چشم هستید؟ تبلیغات تلویزیون و فضای مجازی ذهن شما را مشغول کرده است؟ اگر به دنبال دانشتن فواید کرم دور چشم هستید به این مقاله از reviewthis توجه کنید.

مزایای استفاده از کرم دور چشم چیست؟

بسیاری از تبلیغات وجود دارند که ستایش کننده کرم دور چشم هستند، اما آیا واقعاً مردم نیازی به استفاده از آنها دارند؟ ساختن یک سیستم بهداشتی و منظم برای حفظ و تمیز بودن پوست از اهمیت بالایی برخوردار است. اما آیا ارزش افزودن یک محصول کاملا جدید را به روال زندگی شما دارد؟ به طور خلاصه، بله کرم  دور چشم دارای مزایای متنوعی است که بسیاری از افراد از آن سودمند میبرند. کرم دور چشم برای خانم‌ها

چرا باید استفاده از کرم دور چشم را در نظر بگیریم؟

پوست اطراف چشم برخلاف پوستی است که در قسمت های دیگر بدن یافت می‌شود. چراکه بسیار ظریف‌تر و نازک است. از آنجا که بسیار  این پوست به‌خصوص بسیار متفاوت است، محصولات خاصی برای درمان مواردی که ممکن است در این زمینه به‌وجود بیایند، مورد نیاز است. کرم دور چشم با اهداف مختلفی در ذهن ساخته می‌شود. برخی از کرم‌های دور چشم به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مرطوب کننده و تمیز کننده این منطقه تخصصی صورت هستند. برخی از آن‌ها به طور خاص برای پوست آقایان طراحی شده‌اند. با این وجود، اکثر کرم‌های  دور چشم با کمک به جلوگیری از ایجاد چین و چروک در اطراف چشم، اهداف پیشگیرانه را انجام می‌دهند. بیشتر از همه نواحی دیگر صورت‌، پوست اطراف چشم به احتمال زیاد علائم چروک و پیری را زودتر نشان می‌دهد زیرا پوست در آنجا بسیار نازک است.علاوه بر اینکه نازک است، پوست اطراف چشم نیز در معرض میکرو حرکت مداوم  چشم‌ها، پلک‌ها و ابروها قرار دارد که مرتباً در حال حرکت و تنظیم هستند. همچنین بسیاری از افراد هنگام استفاده از ضد آفتاب پوست اطراف چشم خود را فراموش کنند، که می‌تواند منجر به آسیب گسترده در معرض اشعه UV مضر شود.
کرم دور چشم برای رفع سیاهی چشم در صورتی که یک ماده با پوست شما واکنش منفی نشان دهد، از استفاده از محصولی که می‌تواند به آن آسیب زیادی برساند، خودداری خواهید کرد.

چگونه کرم دور چشم به مبارزه با چین و چروک می‌پردازد؟

متأسفانه، هیچ معجون جادویی وجود ندارد که به طور کامل جلوی تشکیل چین و چروک را بگیرد. با این وجود، می‌توان روند کار را کند کرد. مقدار زیادی از کرم‌های دور چشم، دوزهای مفیدی از مواد تشکیل دهنده را ارائه می‌دهند که می‌توانند ظاهر چین و چروک ها را کاهش داده و پوست اطراف چشم را سالم نگه دارند. کرم دور چشم با روغن و خاصیت مرطوب‌کنندگی بیشتری نسبت به سایر انواع محصولات مراقبت از پوست ساخته شده است. آن‌ها همچنین نسبت به سایر محصولات بسیار ضخیم تر هستند. کرم دور چشم برای مبارزه با چین و چروک
کرم دور چشم با استفاده از ماده‌ای به نام رتینول، از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند. رتینول مشتق ویتامین A است که به عنوان تقویت کننده تولید مثل سلول عمل می‌کند. پوست وقتی پیر می‌شود، توانایی تولید مثل سلول‌ها  را از دست می‌دهد. با استفاده از یک کرم چشم مرطوب کننده و قدرتمند رتینول، سلول‌های پوست یک جوانه رشد را تحریک کرده که ظاهر چین و چروک‌ها را ترمیم می‌‎کند.

سایر ترکیبات کرم دور چشم چه فایده ای دارند؟

علاوه بر رتینول، انواع مختلف کرم دور چشم حاوی مواد دیگری هستند که برای استفاده در پوست ظریف چشم بسیار ایده‌آل هستند. بسته به ویژگی‌های فردی پوست شما، می‌توانید یک کرم چشم خریداری کنید که تمام نیازهای شما را برطرف کند. برخی از کرم‌های چشم حاوی دوزهای آنتی اکسیدان هستند. این ماده دیگری است که غالباً در کرم‌های دور چشم وجود دارد زیرا باعث تقویت توانایی پوست در ترمیم خود بعد از قرار گرفتن در معرض آسیب می‌شود.

چگونه می‌توان مزایای این کرم را تقویت کرد؟

برخی دیگر از مسائل مربوط به پوست اطراف چشم مانند دایره‌های تیره و پف زیر چشم ارثی است. هیچ مقدار کرم یا محصول خاصی باعث نمی‌شود که این موارد کاملاً از بین بروند، اما کارهای دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید برای افزایش کارایی و مزایای آن‌ها انجام دهید. تقویت کرم دور چشم نوشیدن مقدار زیادی آب، داشتن خواب سالم روزانه و محدود کردن قرار گرفتن در معرض نور خورشید، می‌تواند باعث افزایش کارآیی هر محصول پوستی شود. برخی از متخصصان همچنین برای کاهش ظاهر دایره‌های تیره توصیه می‌کنند مقدار نمک در رژیم غذایی خود را محدود کنید. مهم نیست اگر سایر محصولات مراقبت از پوست را برای مراقبت از پوست و معالجه خود استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود بهترین روش برای جلوگیری از بروز مشکلات، به خاطر آوردن ضد آفتاب قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب باشد.

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha