کد خبر: تله-پاتی-یا-دور-آگاهی
۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۶
تله پاتی یا دور آگاهی

تله پاتی

تله پاتی (Telepathy) را می توان پدیده ای ذهنی تعریف کرد که از ارتباط مستقیم میان ذهن با ذهن رخ می دهد، ریشه کلمه «تله پاتی» از کلمه یونانی تله به معنای دور و پاتی به معنای وقوع گرفته شده است، تله پاتی برای اولین بار توسط محقق فرانسوی «فردریک» در سال 1882 بیان شد، وی همچنین از بنیانگذاران انجمن تحقیقات روانی در دنیا بوده است. ارتباط افکار با یکدیگر یک پدیده است که در آن؛ افکار، عقاید، احساسات و تصاویر ذهنی وجود دارد. توصیف تله پاتی یا همان «دو هم اندیشی» به صورت جهانی در نوشته ها، افسانه ها، روایات قومی دیده می شود، حتی در جوامع قبیله ای استرالیا، تله پاتی به عنوان قوه ذهنی و استعداد فکری پذیرفته شده است. اما در جوامع پیشرفته اعتقاد بر این است که توانایی ویژه ای است که متعلق به عارفان و فیزیکدان ها می باشد که در عصر معاصر تحقیقات زیادی توسط فیزیکدانان انجام گرفته که گواه این موضوع است که علاقه به تله پاتی شروع دوره هیپتوزیم بود، همچنین دانشمندان با انجام آزمایش های بسیاری روی افراد انگلیسی و آمریکایی کشف کردند که تله پاتی جزو پدیده هایی ست که در حوزه مغناطیسی قرار می گیرد.

چطور تله پاتی داشته باشم؟

این چیزی ست که باید آن را بیشتر از یک طلسم جادویی یا آرزو بدانیم. شما باید یاد بگیرید که چگونه یک ارتباط واقعی با دیگران ایجاد کنید و این با تنظیم ذهنیت خودتان شروع می شود. در اینجا مراحلی که می تواند به یک فرد معمولی کمک نماید تا خود را به قدرت تله پاتی مجهز کند، اشاره ای می کنیم.

داشتن ایمان

هر دو طرف یعنی فرد فرستنده و گیرنده باید به تله پاتی اعتقاد داشته باشند. ذهن های شکاک می توانند به انرژی های ظریف و فرآیند فکر که ستون های اصلی تله پاتی هستند، آسیب برسانند.

صبور بودن

به یاد داشته باشید که این یک علم دقیق نیست و چیزی نیست که بتوانیم خط کشی درستی برای آن داشته باشیم. به خاطر بسپارید که این کار نیاز به تمرینات کامل و مستمر دارد. برای رسیدن به قدرت کامل نیاز دارید تا مدت های طولانی بر ذهن خود تمرکز داشته و این توانایی را تمرین کنید.

انتخاب شریک درست

اطمینان حاصل کنید شخصی که شما انتخاب می کنید برای کمک به این تمرین و آزمایشات کاملا آمادگی داشته باشد و به اندازه ی خود شما مشتاق باشد.

بهتر است این شخص از نزدیکان شما بوده و علایق و خاطرات مشابهی با یکدیگر داشته باشید. داشتن روابط احساسی نزدیک و تعلقات خاطری می تواند قدرت ارتباط را بهبود ببخشد.

درک نقش ها

دو نقش در تله پاتی وجود دارد: فرستنده و گیرنده. باید تصمیم بگیرید که چه کسی نقش فرستنده را بازی کرده و چه کسی گیرنده باشد. گیرنده نیاز دارد تا ذهن خود را برای دریافت پیام در آرامش نگاه دارد و فرستنده باید توجه و تمرکز دقیقی بر ارسال پیام به خرج دهد.

آمادگی ذهن، بدن و روح داشته باشید

کلید اولیه این راه شروع کردن با جلسات مدیتیشن است. ابتدا مطمئن شوید که چیزی یا کسی آرامش و تمرکز ذهن شما را مختلف نمی سازد. به یکدیگر متصل شوید و به مراقبه عمیق بپردازید؛ جایی که هر دو بر ایجاد اتصال تمرکز نمایید. باید افکار دیگر خود را فیلتر کرده و آماده ی ارسال / دریافت پیام باشید.

انتخاب پیام

پیامی که برای انتقال آن انتخاب می کنید باید ساده باشد. یک تصویر یا احساس برای شروع کافی است. شما حتی ممکن است بخواهید یک کلمه را انتخاب نمایید. سپس در مراحل بعدی می توانید پیام های پیچیده تر را با تمرینات خود تقویت کنید.

تقلب نکنید! به هیچ وجه در مسیر یادگیری و رسیدن به قدرت تله پاتی تقلب نکنید. این ذهن شما را به سمت تحلیل برده و تمام معادلات را برهم می ریزد. به عنوان مثال به موضوع اشاره ای نداشته و یا پیش از تمرین آن کلمه را به نحوی به کار نبرید.

فرآیند را به بحث بگذارید

به این مورد توجه داشته باشید. شما ممکن است نام یک گل را در ذهن آورده و آن را یا تصویر آن را به ذهن گیرنده بفرستید. او ممکن است این را دریافت نکرده باشد، اما تصویر یک باغ یا جایی سرسبز را در ذهن آورده باشد. این یعنی یک موفقیت جزئی! یعنی توانسته اید ارتباط ذهنی را حتی به شکل ناکامل برقرار کنید.

چطور تله پاتی داشته باشم؟

تمرین و تکرار

با وجود این که احتمالا برای یادگیری تله پاتی بسیار مشتاق هستید، اما سعی نکنید خود را در این راه از بین ببرید و مرتبا در حال تمرین باشید. بلکه باید جلسات خود را کوتاه نگاه داشته و بیش از بیست دقیقه در یک روز تمرین نکنید. خسته کردن ذهن و فشار زیاد موفقیت را از شما دور می کند.

تجربه و پیچیدگی

همان طور که در حال پیشرفت هستید، که امیدواریم این طور باشد؛ از روش های سرگرم کننده و در عین حال پیچیده تری بهره مند شوید. به طور مثال گیرنده را به اتاقی دیگر فرستاده و دیگر در چشم های وی نگاه نکنید. به جز این می توانید از موسیقی، جمله ها و یا افکاری خاص برای ارسال استفاده نمایید. شما ممکن است آن قدر پیشرفته شوید که بخواهید رویاهای خود را به گیرنده ارسال کنید و شرایطی به راستی هیجان انگیز بیافرینید.

با این همه باید واقعیتی را بپذیریم که توانایی تله پاتی به صورت ذاتی در بعضی افراد نهادینه شده است و برخی دیگر قادر به کسب آن نیستند. اما این چیزی ست که با تمرین و صبوری می توانید در مورد خود کشف کنید!

انواع تله پاتی

  • تله پاتی غریزی که بر پایه احساس و شهود است دور آگاهی غریزی رایج ترین نوع دور آگاهی میباشد و اغلب میتواند بین دوست های نزدیک، زوج ها، اعضای خانواده و یا حتی با حیوانات هم دیده شود. در واقع تله پاتی اصلی ترین راه برای ارتباط و بقا، در قلمرو حیوانات میباشد. تله پاتی غریزی بر شهود تکیه دارد. برای آن دسته از افراد که ذاتاً دارای شهود بالایی میباشند، این نوع تله پاتی میتواند بطور طبیعی اتفاق بیفتد و یا لااقل به تمرین کمتری احتیاج داشته باشد. بعضی معتقدند که تله پاتی غریزی به چاکرای چشم سوم و یا به چاکرای شبکه خورشیدی تکیه دارد.
  • تله پاتی روانی که از طریق ذهن به ذهن است تعریفی که اکثر ما از دور آگاهی داریم در واقع مربوط به دور آگاهی روانی میباشد که به معنی انتقال فکر بین دو ذهن هوشیار در هر مسافتی  است. برخی اعتقاد دارند که در این نوع تله پاتی میتوان پیامهایی را در بین دنیا و یا حتی در بُعد ها یا کهکشانهای دیگری نیز رساند و انتقال داد.
  • تله پاتی معنوی که از طریق روح به روح است همان چیزی است که غیب گوها و مدیوم ها از آن استفاده میکنند و مربوط به ارتباط یک روح با روح دیگر میشود. این نوع تله پاتی نیازمند این است که ذهن شما پلی بین عالم فیزیکی و عالم معنوی بوجود آورد. در نتیجه تله پاتی معنوی نیازمند تعادل مناسبی بین بدن و روح میباشد و این خود نیازمند این است که تمام چاکراهایتان بهم متصل باشند و هم تراز شده باشند. در تله پاتی معنوی اطلاعات از روحی به روح دیگر فرستاده میشوند و بطور نرمال این اتفاق تنها بین روح هایی رخ میدهد که بنحوی با هم پیوند دارند. (مثلجفت های روحی، اعضای یک گروه روحی) تله پاتی معنوی همچنین میتواند در ارتباط با ارواح نیز استفاده شود. هر چند این مورد معمولاً در حالت مراقبه و یا حالت رویا اتفاق می افتد.

اقدامات لازم قبل از انجام تله‌پاتی

برای شکوفایی استعدادهای دور آگاهی تمرین‌های جالب و متنوعی وجود دارد ابتدا قبل از شروع تمرین بهتر است به چند نکته مهم توجه کنید:

  • قبل از شروع تمرین، مدت آن ‌را دقیقا مشخص کنید.
  • مصرف چاپ و قهوه اندکی قبل از انتقال یک فکر، مفید است زیرا به‌عنوان یک محرک لحظه‌ای برای فعالیت‌های مغزی مؤثر است.
  • بعد از اتمام تمرینات، بهتر است مقداری آب در چند نوبت بنوشید تا مواد زاید بدنتان دفع شود.
  • تاریکی و سکوت مطلق برای تمرینات «تله‌پاتی» بسیار نتیجه‌بخش است و سعی کنید در مواقعی که شخص گیرنده خوابیده است تمرینات مربوطه انجام شود.
  • اندکی مراقبه یا همان «مدی‌تیشن» در ایجاد «تله‌پاتی» مفید است البته باید با کشیدن نفس‌های عمیق به «مراقبه» بنشینید.
  • به صدای درونی خویش گوش فرا دهید و با آن جروبحث نکنید فقط گوش کنید و عمل کنید گوش دادن از شرایط اصلی استفاده از قدرت نهفته در «تله‌پاتی» است.
  • جلسات تمرین را طولانی کنید، چرا که انتقال فکر باید همراه با یک پافشاری خاص در مدت طولانی انجام پذیرد.
  • بهتر آن است که در هر جلسه، حداکثر 10 فرمان صادر شود. تمرکز خود را توسعه دهید، نیاز دارید تا به شهودتان اعتماد کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha