به گزارش خبرگزاری سلامت از اصفهان،مجید سلطانی اظهار امیدواری کرد: با کمک شورای رقابت و کمیسیون تنظیم مقررات این تعرفه ها به طور منطقی اصلاح شود تا شرکت مخابرات ایران بتواند از تنگناهایی که دراین چندسال گریبان شرکت را گرفته،بیرون بیاید و بتواند به تعهدات خود به کارکنان و بازنشستگان شرکت عمل کند.

وی گفت:درحال حاضر با توجه به تورم موجود در جامعه تمامی تعرفه های سازمانها و شرکتهای خدماتی چندین بار افزایش یافته است،درحالی که چندین سال است که تغییری درتعرفه های مخابرات صورت نگرفته وبا توجه به تورم موجود، این سطح از تعرفه جوابگوی هزینه های شرکت مخابرات ایران نیست.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به هزینه های بالای شرکت در بخش نگهداری خطوط تلفن ثابت اشاره کرد و گفت:ما به دنبال سود در حوزه ثابت نیستیم و تنها هدفمان این است که جلوی ضررموجود را بگیریم و لااقل هزینه های نگهداری موجود در تلفن ثابت جبران شود.

وی افزود:درحال حاضرهزینه نگهداری یک خط تلفن حدود ۱۵هزارتومان و درآمد بدست آمده از آن خط حدود، 6 هزارتومان است.درواقع شرکت مخابرات حدود ۱۰هزارتومان ضرر برای هر خط تلفن درماه متحمل میشود که این مقدار برای ۲۸میلیون خط ثابت مورد محاسبه قرار میگیرد که شرکت مخابرات را با زیان قابل ملاحظه ای در این حوزه روبرو میکند. بنابراین کمک و یاری شورای رقابت و کمیسیون تنظیم مقررات و اصلاح و افزایش تعرفه ها راهی برای جبران این ضررها و هزینه های شرکت است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین اعلام کرد: که شرکت مخابرات ایران درحال حاضر علاوه بر اصلاح تعرفه ها،راههای عملیاتی دیگر کسب وکار را نیز دنبال می کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درپایان ضمن تشکر از زحمات همه عزیزان بازنشسته که در دوران خدمت خود برای توسعه مخابرات کوشیده اند،از اینکه درحال حاضر صبورانه شرکت مخابرات را یاری و همراهی می کنند تا بتواند به تعهدات خود عمل کند،بسیار قدردانی کرد. همچنین دراین جلسه،نمایندگان بازنشستگان سوالات و مسائل بازنشستگان را درخصوص امور بیمه تکمیلی،خوار وبار،حقوق و سایر تعهدات شرکت مخابرات ایران رامطرح کردند.