مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: مواردی که شامل ضمانت (گارانتی)، خدمات رایگان نمی‌شود ۲۵ مورد است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری سلامت(طبنا)مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: خودرو سازان فقط می‌توانند موارد ابلاغ شده را برای مشتری اعمال کنند و هیچ خودرو سازی حق تفسیر را ندارد چرا که همه موارد به صورت شفاف آمده است.

محله ای گفت : ایجاد تغییر در یکی از قطعات خودرو که باعث به وجود آمدن نقص فنی شود گارانتی همان قطعه را باطل می‌کند و ابطال گارانتی شامل کل خودرو نمی‌شود.

وی بیان کرد: این موارد در سامانه جامع خدمات پس از فروش قابل مشاهده برای عموم مردم می‌شود و اگر خودروسازان این موارد را رعایت نکنند مردم می‌توانند به آدرس www.irangs.ir مراجعه و از خودرو سازان شکایت کنند.