پیکر مطهر بانوی شهید، معصومه کرباسی بانوی ایرانی مقیم لبنان که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده بود، فردا یک شنبه در شیراز تشییع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس ، مراسم تشییع شهید معصومه کرباسی از ساعت ۹ صبح فردا از میدان شهدا تا حرم مطهر حضرت احمد بن موسی برگزار و پیکر مطهر این بانوی شهید در این حرم مطهر به خاک سپرده می‌شود.


۲۸ مهر امسال و در نتیجه حمله پهپادی ضد انسانی رژیم صهیونیستی به مکانی عمومی در منطقه جونیه لبنان، معصومه کرباسی از بانوان ایرانی مقیم لبنان به همراه همسرش به فیض شهادت نائل شدند.


مراسم وداع با شهید کرباسی پنج شنبه سوم آبان در شهر قادر آباد شهرستان خرم بید و در حرم مطهر امامزاده سید حسین سعادت در شهرستان پاسارگاد برگزار شد.


خانم معصومه کرباسی متولد ۱۳۵۹ در شیراز و فرزند حاج حسین کرباسی از اصحاب مسجد النبی شیراز و از مهندسان برجسته سازمان جهاد کشاورزی بود.


شهید کرباسی فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز و از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای و از نخبگان برنامه نویسی در این دانشگاه بود.


وی در سال ۱۳۸۲ با همکلاسی لبنانی خود شهید دکتر رضا عواضه ازدواج کرد و به همراه همسرش در سال ۱۳۸۳ به لبنان رفت و در آنجا به حزب اله لبنان پیوستند.