رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان، از اضافه شدن ۸ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، داریوش تقیلو در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به  ورود آمبولانس‌های جدید به ناوگان اورژانس استان زنجان، اظهار کرد: از مجموع ۵۰۰ دستگاه آمبولانس وارد شده به کشور، سهم استان زنجان ۸ دستگاه است.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه در ماه‌های اخیر ۳ دستگاه آمبولانس جدید تحویل اورژانس استان شده است، افزود: تا پایان سال، ۵ دستگاه دیگر تحویل خواهد شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان، بیان کرد: این آمبولانس‌ها از نوع تویوتا هایس و مجهز به همه امکانات امدادی اورژانسی از جمله ونتیلاتور، دستگاه دی‌سی شوک و وسایل ضروری برای ارائه خدمات به بیماران در زمان عملیات هستند.

تقیلو تصریح کرد: همچنین  تا پایان ماه جاری ۷ دستگاه آمبولانس که در حال تعمیر و بازسازی هستند، به چرخه عملیاتی اورژانس استان زنجان باز می‌گردند.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و نمایندگان استان در بهبود وضعیت خودرویی آمبولانس‌های استان، اظهار کرد: مساعدت‌هایی از این دست، نقش مهمی در ارتقای خدمات اورژانس ایفا می‌کند.

رئیس اورژانس پیش‌ بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان، خاطر نشان کرد: با تکمیل فرآیند جایگزینی آمبولانس‌های فرسوده با آمبولانس‌های جدید، کیفیت خدمات امدادی به شهروندان به طور قابل توجهی ارتقا می‌یابد

انتهای پیام/