معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان، با بیان اینکه سرشماری عمومی کشاورزی از تاریخ ۱۲ آبان تا ۲۶ آذر سال جاری اجرا خواهد شد، گفت: نتایج سرشماری ۱۴۰۳ در تابستان ۱۴۰۴ منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
ایرج امینی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان، با بیان اینکه سرشماری عمومی کشاورزی ۱۴۰۳ ششمین سرشماری کشاورزی در کشور است، افزود: ۵ سرشماری قبلی در سال‌های ۱۳۵۲، ۱۳۶۷، ۱۳۷۲ ،۱۳۸۲، ۱۳۹۳ اجرا شده است و و در حال حاضر که در آستانه اجرای مهمترین رویداد آماری سال ۱۴۰۳ یعنی سرشماری عمومی کشاورزی هستیم این سرشماری از تاریخ ۱۲ آبان تا ۲۶ آذر سال جاری اجرا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: سازمان سرشماری استان استان از دو ماه گذشته با تامین تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی از دستگاه‌های اجرایی و نیروهای آزاد تشکیل شده است و نیز دوره‌ آموزشی مرحله سوم نیروها در سطح شهرستان‌ها در حال اجرا است.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان، با بیان اینکه در سرشماری کشاورزی ۱۳۹۳ اطلاعات بیش از ۴ میلیون بهره‌بردار در کشور و بیش از ۸۳ هزار بهره‌بردار در استان جمع آوری شد گفت: نتایج سرشماری ۱۴۰۳ در تابستان ۱۴۰۴ منتشر خواهد شد.

امینی  با اشاره به اینکه ۸۵ نیرو برای اجرای سرشماری عمومی کشاورزی در این استان آموزش های لازم را فرا گرفته اند، تاکید کرد: لازم است در این راستا کشاورزان و بهره‌برداران در این سرشماری با مأموران و متصدیان سرشماری همکاری لازم را به عمل آورده و با دقت به پرسش‌های آمارگیران پاسخ دهند.

انتهای پیام/