مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در نیمه نخست امسال ۶ هزار و ۹۴۲ مشترک جدید در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی استان زنجان از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، رحیم سلیمانی نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدفگذاری شرکت گاز زنجان در سال جاری پذیرش ۱۲ هزار مشترک جدید است که با افزایش ۱۷ درصدی، در نیمه نخست امسال ۶ هزار و ۹۴۲ مشترک جدید در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی استان زنجان از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

وی یادآور شد: در راستای توسعه گازرسانی، طبق برنامه ریزی سالانه و با در نظر گرفتن نیاز مردم، شرکت گاز استان زنجان پذیرش ۱۲ هزار مشترک جدید را در برنامه خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، تصریح کرد: با جذب ۶ هزار و ۹۴۲ مشترک جدید تا پایان شهریور امسال، مجموع مشترکان گاز در استان به ۴۱۵ هزار و ۴۷ مشترک افزایش یافته است که شاهد افزایش ۱۷ درصدی جذب مشترکان هستیم.

سلیمانی نژاد اظهار داشت: هم‌ اکنون ۳۷۷ هزار و ۹۲۹ مشترک به بخش خانگی، ۳۴ هزار و ۴۶۶ مشترک به بخش مشترکان عمومی و ۲ هزار و ۶۵۲ مشترک نیز به بخش صنعتی اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه از کل اشتراک‌پذیری‌های انجام‌ شده تاکنون، ۲۸۶ هزار و ۹۹۶ مشترک در شهرها و ۱۲۸ هزار و ۵۱ مشترک نیز در روستاهاست، خاطر نشان کرد: در راستای ایجاد زیر ساخت‌های پیشرفت و توسعه در روستاهای استان ۴۲ طرح گازرسانی روستایی در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه میزان مصرف گاز امسال استان تا شهریورماه را یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون و ۸۶۵ هزار مترمکعب اعلام کرد.

انتهای پیام/