شهردار منطقه ۱۷ گفت: در طی ماه های گذشته بالغ بر ۱۷ هزار متر مربع پیاده رو سازی، در قالب اجرای دستور العمل های مناسب سازی برای توان یابان، در منطقه ۱۷ اجرایی شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ هزار و ششصد و هشتاد متر مربع پیاده رو سازی توسط معاونت فنی و عمران در سطح منطقه در قالب اجرای دستورالعمل های مناسب سازی برای توان یابان به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به اجرای مناسب سازی پیاده رو ها در محله های جنوبی و شمالی گفت: خیابان های ابوذر، نعمتی، عبید زاکانی، ضلع شمال و جنوب خیابان مسجد، قربانی، قدرتی، پیغمبری، زمزم حد فاصل متروی زمزم تا خیابان رفیعیان و... مناسب سازی و پیاده رو سازی شده است. همچنین پیاده رو سازی مرمتی در خیابان فتحی به صورت مقطعی در حال اجرا است.

شهردار منطقه ۱۷ در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر احداث پیاده رو و مناسب سازی ویژه توان یابان در ضلع شرقی خیابان سجاد شمالی حد فاصل چهار راه سجاد تا خیابان امامزاده حسن(ع) به عنوان یکی از معابر اصلی و پر تردد منطقه به مساحت ۲۳۷۰ متر مربع در حال اجرا است.

سیفی افزود: با توجه به اتمام پروژه احداث مرکز کارآفرینی و استعدادیابی کودکان در محله بلورسازی همکارانمان در معاونت فنی و عمران اقدام به بهسازی و احداث پیاده رو در محیط پیرامونی پروژه مذکور کردند. این اقدامات در راستای برگزاری مراسم جهت افتتاح و بهره برداری این مرکز کارآفرینی است که ان شاء الله در ایام آتی با حضور مدیران ارشد شهری بهره برداری خواهد شد.

وی با اشاره به مناسب سازی بوستان ها گفت: در بوستان های ابوذر، سالمند، آلاله و نیروی انتظامی نیز مناسب سازی به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع انجام شده است.

گفتنی است خدمات رسانی به شهروندان در حوزه نگهداشت به ویژه مناسب سازی برای توان یابان محترم به صورت مستمر و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/