مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه امروز سی و دومین پروژه از ۹۸ تقاطع غیرهمسطح شناسایی شده افتتاح شد، گفت: تا پایان این دوره بالغ بر ۵۰ تقاطع افتتاح خواهیم کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)آئین افتتاح دسترسی راستگرد بزرگراه شهید سلیمانی به بزرگراه شهید یاسینی صبح امروز ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳ در یکصد و چهل و هفتمین پویش امید و افتخار با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، شهردار منطقه ۱۳ و خانواده شهید مرادی‌نسب برگزار شد.

مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در این مراسم اظهار کرد: مسیر راستگردی که بزرگراه شهید سلیمانی (رسالت) را به سمت شهید یاسینی وصل می‌کند، درواقع پلی است که زمانی که این بزرگراه‌ها تکمیل شد باید به عنوان دسترسی‌هایی که برای آن در نظر می‌گرفتند، انجام می شده که متوقف و به آینده موکول شد.

صداقتی ادامه داد: انجام این دسترسی‌ها و تکمیل تقاطعات که در این دوره از مدیریت شهری انجام می‌دهیم، بسیار دشوار است، اما احداث هر کدام از این تقاطعات، ترافیک بخشی از شهر را حل می‌کند و ما پای احداث این ۹۸ تقاطع شناسایی شده، ایستادیم.

وی افزود: امروز سی و دومین پروژه از ۹۸ تقاطع شناسایی شده در حال افتتاح است. تا انتهای این دوره بالغ بر ۵۰ تقاطع را افتتاح خواهیم کرد که سهم زیادی در حل گره‌های ترافیکی مقطعی و محله‌ای دارد. طبق بررسی‌ها، این ۹۸ تقاطع ۷۳۰ کیلومتر کاهش مسافت را در شهر تهران رقم می‌زند.

در ادامه این مراسم محمد نوری شهردار منطقه ۱۳ گفت: پروژه‌های فنی و عمرانی در سطح شهر، آلودگی هوا و ترافیک را کاهش و این مشکلات را حل می‌کنند.